کد خبر: 100306
A

محمدرضا عارف فعالیت های تبلیغاتی اش را آغاز کرد

علی صوفی، چهره نزدیک به محمد خاتمی پیشتر به رسانه ها گفته بود که خاتمی مثل گذشته، رکن اصلی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان است اما این نهاد جامع تر از شورای عالی اصلاح طلبان نیست.

محمدرضا عارف فعالیت های تبلیغاتی اش را آغاز کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ در فاصله چند ماه مانده به فصل انتخابات اخبار رسیده حاکی از این است که «محمدرضا عارف» رئیس فراکسیون امید مجلس دهم که اطرافیانش پیشتر از حضور قطعی او در انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داده بودند فعالیت انتخاباتی اش را آغاز کرده است.

بنا برگزارش های رسیده دفاتر ستاد او واقع در خیابان نصرت و ستارخان کمافی سابق محل برگزاری جلسات اعضای ستاد انتخاباتی او در نظر گرفته شده و تیم تبلیغاتی عارف در حال برنامه ریزی برای ماه های پیش رو است.

این در حالی است که اصلاح طلبان در حال تشکیل نهاد اجماع ساز برای معرفی نامزد نهایی خود برای انتخابات هستند.

علی صوفی، چهره نزدیک به محمد خاتمی پیشتر به رسانه ها گفته بود که خاتمی مثل گذشته، رکن اصلی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان است اما این نهاد جامع تر از شورای عالی اصلاح طلبان نیست.

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • مسعود

    با سلام آقای عارف آدم قوی نیست برای ریاست جمهوری ضعیف است عملکرد ایشان در مجلس نیز مشخص است لذا اصلاح طلبان باید گزینه قوی تر و شجاع تر را از آقای عارف برای انتخابات ریاست جمهوری پیدا کنند عارف نه خیلی قوی است و نه رای دارد

ارسال نظر