کد خبر: 102360
A
دیده بان ایران خبر داد؛

سردار طلایی، پرویز سروری وحسین طلا مدعیان جدید سر لیستی اصولگرایان در انتخابات شورای شهر ششم شدند

اصولگرایان که تا پیش از این تمام هدف خود را برای تصاحب پاستور به کار گرفته بودند حالا چند وقتی است که برای پس گرفتن شورای شهر تهران هم همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا سال آینده هم دولت را در دست داشته باشند و هم شورای شهر را.

سردار طلایی، پرویز سروری وحسین طلا مدعیان جدید سر لیستی اصولگرایان در انتخابات شورای شهر ششم شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ اصولگرایان که تا پیش از این تمام هدف خود را برای تصاحب پاستور به کار گرفته بودند حالا چند وقتی است که برای پس گرفتن شورای شهر تهران هم همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا سال آینده هم دولت را در دست داشته باشند و هم شورای شهر را.

این در حالی است که با در نظر گرفتن احتمال ردصلاحیت اصلاح طلبان و مشارکت کم مردم در انتخابات آتی، این گروه سیاسی نزدیک به حاکمیت با هم به مشکل برخورده و سعی دارند به نوعی یکدیگر را از گردونه رقابت حذف نمایند.

دیده بان ایران پیشتر در همین رابطه از شدت یافتن تحرک انتخاباتی مرتضی طلایی برای بستن لیست و معرفی خود به عنوان گزینه شهرداری تهران خبر داده بود.

این در حالی است که برخی شنیده ها حاکی از این است که اخیراً «پرویز سروری» دبیر شورای ائتلاف که عضو کمیته انتخاب شورای ائتلاف نیز بوده گفته است که قطعا نامزد شورای شهر تهران هم خواهم شد و در گعده های سیاسی اصولگرایان از او به عنوان نامزد ریاست شورای شهر تهران هم نام برده می شود!

بر اساس شنیده های خبرنگار دیده بان ایران، «شورای ائتلاف» اصول گرایان با هدف تشکیل ائتلاف لیست شورای شهر و به تبع آن انتخاب شهردار تهران  با هدایت «حسین فدایی» و «پرویز سروری» می گیرد. در میان حسین طلا هم با تشکیل افراد نزدیک به خود در شهرداری اسلامشهر در صدد ارائه لیست در شورای شهر تهران است. 

یک رسانه اصولگرا در همین رابطه نوشت: ترکیب اعضای کمیته ائتلاف هم متشکل از سروری، چمران، فرشاد مهدی پور، مجتبی شاکری هستند که طغیانی نماینده اصفهان، علی بیانی و علیرضا معاف (که ظاهراً سردبیر هفته نامه ۹دی است ولی در یک سال اخیر کاملا به قالیباف نزدیک شده و در کتابخانه مجلس نیز آمد و شد دارد) هم حضور دارند. ترکیب کمیته انتخاب کاملا از مجموعه رهپویان و ایثارگران و برخی از نزدیکان به قالیباف انتخاب شده است.

این رسانه نزدیک به جبهه پایداری همچنین با انتقاد نسبت به این روند می نویسد: پرویز سروری با مدیریت انحصارگرایانه در شانا و تبدیل آن به شارا (شورای ائتلاف رهپویان و ایثارگران) پا در مسیر نابودی ائتلاف گذاشته است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر