کد خبر: 106546
A
دیده بان ایران:

تایید خبر دیده بان ایران/ ردصلاحیت یارانِ غار قالیباف در شهرداری و مجلس انقلابی/ هادی ذاکری هم رد صلاحیت شد/ اسامی

خبرهای تکمیلی رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که هادی ذاکری که زمان شهرداری قالیباف مدیرعامل موسسه همشهری بود و از نزدیک‌ترین چهره‌ها به او شناخته می شود و آبان ماه سال گذشته با حکم قالیباف به عنوان مدیرکل نیروی انسانی مجلس منصوب شده بود صلاحیت او برای شرکت در انتخابات شورای شهر تایید نشده است.

تایید خبر دیده بان ایران/ ردصلاحیت یارانِ غار قالیباف در شهرداری و مجلس انقلابی/ هادی ذاکری هم رد صلاحیت شد/ اسامی

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال اعلام اسامی ردصلاحیت نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، همانطوریکه پیشتر دیده بان ایران از ردصلاحیت گسترده مدیران قالیباف خبر داده بود. حالا خبرهای تکمیلی رسیده حاکی از این است که هادی ذاکری که زمان شهرداری قالیباف مدیرعامل موسسه همشهری بود و از نزدیک‌ترین چهره‌ها به او شناخته می شود و آبان ماه سال گذشته با حکم قالیباف به عنوان مدیرکل نیروی انسانی مجلس منصوب شده بود صلاحیت او برای شرکت در انتخابات شورای شهر تایید نشده است.

ناصر امانی معاون سابق برنامه ریزی، هاشمی تشکری معاون سابق منابع انسانی و حمل و نقل و ترافیک، جمال بافرانی شهردار سابق منطقه ۲۱، انجمنی شهردار سابق منطقه ۱۵ و.... از جمله نامزدهای دیگر نزدیک به رئیس مجلس یازدهم هستند که صلاحیت آنها احراز نشده است. 

همچنین صلاحیت ثمانه زمانی (مدیرکل سلامت شهرداری تهران بود) نرگس معدنی پور (شهردار جدید منطقه 13)،  مهدی بابایی فرمانده سابق سازمان بسیج شهرداری تهران (کارمند نمونه قالیباف در شهرداری) هم برای شرکت در انتخابات 28 خرداد تایید نشده است.

 

 

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر