کد خبر: 107770
A
دیده بان ایران:

اعلام آمادگی جبهه؛ پایداری چی ها علیه لاریجانی و رهبری؟/ مانع بازگشت سایه سنگین لاریجانی‌ها بر کشور خواهیم شد

دقایقی پس از ثبت نام «علی لاریجانی» در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برخی از نماینده های مجلس انقلابی و اقلیت یازدهم در شبکه اجتماعی توییتر با وعده انتشار اسناد علیه رئیس مجلس دهم جنگ رسانه ای خود را آغاز کردند.

اعلام آمادگی جبهه؛ پایداری چی ها علیه لاریجانی و رهبری؟/  مانع بازگشت سایه سنگین لاریجانی‌ها بر کشور خواهیم شد

به گزارش دیده بان ایران؛ دقایقی پس از ثبت نام «علی لاریجانی» در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برخی از نماینده های مجلس انقلابی و اقلیت یازدهم در شبکه اجتماعی توییتر با وعده انتشار اسناد علیه رئیس مجلس دهم جنگ رسانه ای خود را آغاز کردند.

از سوی دیگر رسانه جبهه پایداری پس از انتشار گزارشی در جهت تخریب اسحاق جهانگیری؛ با درج مطلبی با عنوان بازگشت سایه سنگین لاریجانی‌ها بر کشور! در کانال تلگرامی اش علیه علی لاریجانی نوشت: "لاریجانی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و اعلام نامزدی برای انتخابات، دوباره به متن سیاست کشور بازگشت تا به مردم بگوید سایه خانواده لاریجانی‌ به این زودی‌ها از سر کشور کم نخواهد شد."

رجانیوز در حالی از سایه لاریجانی ها برکشور می نویسد که در حال حاضر آیت الله آملی با حکم رهبری انقلاب در ریاست مجمع تشخیص قرار گرفته است و علی لاریجانی هم با تایید و حکم ایت الله خامنه ای مسئول قرارداد 25 ساله اریان و چین شده است. با این وجود این سایت می نویسد: هرچند علی لاریجانی و حامیانش سعی دارند که خط او را از حسن روحانی جدا کنند، اما باید گفت که نقش لاریجانی در به وجود آمدن اوضاع کنونی برای کشور، بیشتر از روحانی نباشد، کمتر نیست. محسوس‌ترین تأثیر لاریجانی در پدید آمدن وضعیت امروز کشور، همراهی او با روحانی برای تصویب برجام بود. همه به یاد دارند که علی لاریجانی با تصویب برجام در عرض بیست دقیقه، چگونه مسیر دولت تدبیر برای نابودی فناوری هسته‌ای و تحمیل خسارت محض به کشور و مردم را هموار کرد. البته جاده صاف کردن لاریجانی برای روحانی، به همین مورد ختم نشد. نقش علی لاریجانی در تصویب لایحه استعماری سی اف تی نیز کم تأثیر نبود. وی با ایجاد نگرانی در نماینده‌ها و ترساندن آنها از عواقب نپذیرفتن لوایح استعماری، توانست تعداد قابل توجهی از آراء را جلب سی اف تی کند. بنا به گفته‌های پژمانفر نماینده مردم مشهد، لاریجانی با صحبت‌هایش در جلسه غیر علنی آن روز و همچنین سرکوب صدای مخالفان، توانست سی اف تی را به تصویب برساند. تلاش برای عدم استیضاح وزرای بی لیاقت دولت حسن روحانی نیز از جمله اقداماتی بود که لاریجانی در راستای خدمت به روحانی انجام داد.

ارگان رسانه ای جبهه پایداری همچنین با یادآوری حوادث انتخابات 88 می نویسد: فتنه‌ای که در سال 88 علیه جمهوریت نظام به راه افتاد، بدون انفعال و سکوت خواص، نمی‌توانست در آن ابعاد تأثیرگذار باشد. بی‌شک یکی از دلایلی که سبب شد باطن سران فتنه برای مردم دیرتر نمایان شود، سکوت مسئولین رده بالای کشور در قبال آشوب افکنی‌های فتنه گران بود. علی لاریجانی نیز که آن زمان ریاست مجلس را عهده دار بود، در زمره همین خواصی است که با سکوت خود در فتنه و محکوم نکردن فتنه انگیزی‌ها، به تداوم فتنه 88 کمک کرد. درست زمانی که نیاز بود مسئولین کشور ضمن محکومیت فتنه‌گران، از انقلاب اسلامی دفاع کنند، لاریجانی ترجیح داد واکنش خود را به چند انتقاد ساده از سران فتنه محدود کند.

رجانیوز در پایان مطلب خود می نویسد: حالا لاریجانی عزم خود را جزم کرده است تا با حمایت و پشتیبانی اصلاح‌طلبان، پا جای پای حسن روحانی گذاشته و احتمالاً با کمک اسحاق جهانگیری، دولت سوم حسن روحانی را تشکیل دهد.

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر