کد خبر: 109790
A

حمایت رسانه انقلابی از حضور نرجس سلیمانی در انتخابات شورا/ فرزند سردارسلیمانی صداقت در عمل را از پدر به ارث برده است/ جایگاه نظامی امکان موروثی شدن ندارد

ارگان رسانه ای نزدیک به نیروهای موسوم به انقلابی به انتقاد برخی اصولگرایان نسبت به قرار گرفتن نام فرزند شهید سلیمانی در لیست شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

حمایت رسانه انقلابی از حضور نرجس سلیمانی در انتخابات شورا/ فرزند سردارسلیمانی صداقت در عمل را از پدر به ارث برده است/ جایگاه نظامی امکان موروثی شدن ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه نیروهای موسوم به انقلابی در واکنش به انتقاد برخی اصولگرایان نسبت به قرار گرفتن نام فرزند شهید سلیمانی در لیست شورای شهر تهران نوشت:

برخی از انقلابی های عزیز به تصمیم فرزند شهید سلیمانی اعتراض دارند و خواستار انصراف ایشون شدن؛ لطفا به دو مطلب زیر عنایت داشته باشید

اول اینکه شورای شهر بیشتر از اینکه سیاسی باشد اجرایی و خدماتی است. و اینکه از کجا معلوم این بزرگوار توان و تلاش و روحیه خستگی ناپذیری و صداقت در عمل رو از پدر به ارث نبرده باشند؟

در ثانی امام خمینی که حاج احمدآقا رو نهی کردند به خاطر اینکه شائبه موروثی شدن رهبری پیش نیاد. رهبری هم به همین عنوان مانع فعالیت سیاسی فرزندانشون شدن. اما جایگاه سردار سلیمانی که جایگاه نظامی هست امکان موروثی شدن نداره. 

در صداقت، نجابت و درستکاری خانم نرجس سلیمانی شکی نیست و قطعا در شورای شهر مثمر ثمر خواهد شد و برای خدمت به مردم عزیز وارد گود انتخابات شده اند. مدرک تحصیلی ایشون هم کارشناسی ارشد حقوق می‌باشد.

ایشون حتی نخواستند مدیون کسی باشند. چون برخی ها بخاطر مدیون شدن در ایام انتخابات به اشخاصی دردوره مسئولیتشان باج دادند. 

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از گنجاندن نام فرزند شهید سلیمانی در لیست شورای شهر اصولگرایان انتقادهای بسیاری زیادی نسبت به این مطلب در شبکه های اجتماعی مطرح شده است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر