کد خبر: 116465
A

مدرس خیابانی، گزینه دولت برای استانداری سیستان و بلوچستان است؟

یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچیستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر انتخاب استاندار سیستان و بلوچیستان گفت: استاندار سیستان و بلوچیستان هنوز انتخاب و معرفی نشده است.

 مدرس خیابانی، گزینه دولت برای استانداری سیستان و بلوچستان است؟

به گزارش دیده بان ایران،  تا کنون فقط صادق خلیلیان بعنوان استاندار منتخب خوزستان از هیئت دولت رأی اعتماد گرفت.

هیئت دولت روز چهارشنبه 17 شهریور هم جلسه داشت اما در این جلسه استانداری انتخاب و معرفی نشد و دولت خبری هم در این زمینه اعلام نکرد.

اما بعد از جلسه هیات دولت،  برخی رسانه ها اعلام کردند که حسین مدرس خیابانی بعنوان استاندار سیستان و بلوچیستان انتخاب شده است.

در همین زمینه یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچیستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر انتخاب استاندار سیستان و بلوچیستان گفت:  استاندار سیستان و بلوچیستان هنوز انتخاب و معرفی نشده است.

وی تاکید کرد: مدرس خیابانی گزینه مجمع نمایندگان استان برای تصدی استانداری نیست.

این نماینده استان سیستان و بلوچیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس خیابانی بومی استان نیست، تصریح کرد: انتظار مجمع نمایندگان استان از وزیر کشور و هیئت دولت این است که فرد بومی برای استانداری این استان انتخاب و معرفی کنند.

وی افزود: بعد از انتشار این خبر جعلی بسیار از مردم استان و حتی اعضای ستاد آقای رئیسی در استان با ما نمایندگان مجلس تماس گرفته و نسبت به انتخاب یک فرد غیر بومی برای استانداری گله می کردند و تاکید داشتند که استاندار ما حتما باید بومی باشد. البته خوشبختانه این خبر تا کنون صحت ندارد.

مدرس خیابانی مدیر« شرکت سرمایه گذاری «وامید» است. وی تیر ماه سال گذشته از سوی حسن روحانی رئیس جمهور وقت برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شد که مجلس به وی رای اعتماد نداد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر