کد خبر: 123179
A
در واکنش به خبر دیده بان ایران صورت گرفت؛

انتقاد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا از پذیرایی با پسته در اجلاسیه آستان‌های مقدس

روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران یادداشتی در واکنش به خبر هفته گذشته سایت دیده بان ایران درباره پذیرایی "لوکس" در اجلاسیه آستان های مقدس شهر ری (اینجا) منتشر کرده که در آن دارد سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا از لوکس بودن برگزاری این اجلاسیه انتقاد کرده است.

انتقاد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا از پذیرایی با پسته در اجلاسیه آستان‌های مقدس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران یادداشتی در واکنش به خبر هفته گذشته سایت  دیده بان ایران درباره پذیرایی "لوکس" در اجلاسیه آستان های مقدس شهر ری (اینجا) منتشر کرده که در آن دارد سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا از  لوکس بودن برگزاری این اجلاسیه انتقاد کرده است. 

سردار سرتیپ پاسدار سنایی راد نوشته «در شرایط فعلی که گرانی و تورم بر گرده مردم فشار آورده و بخشی از جامعه در تأمین معیشت جاری در زندگی در رنج و زحمت به سر می‌برند، تصویر پذیرایی با موز و پسته که لوکس و تجملاتی است، بازتاب منفی پیدا می‌کند».

بنابر گزارش دیده بان ایراتن؛ سنایی‌راد همچنین  گفته است: چنین تصاویری نه متناسب شأن قشری[روحانیت] و نه جایگاه امانتداری[تولیت آستان‌های مقدسه] آنان محسوب می‌شود و با هر دو مغایرت دارد».

وی در ادامه افزود: «انتظار می‌رود پایبندی عملی به ساده‌زیستی داشته و هرچند این نوع پذیرایی حتی در سطوحی بسیار بالاتر در اجلاسیه‌ها و همایش‌های دیگری وجود داشته باشد، اما شایسته بود از پذیرش آن امتناع می‌ورزیدند».

سردار سنایی در ادامه خاطر نشان کرد: «متأسفانه، این نوع حواشی که نادر هم به شمار می‌آید، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و بازتاب می‌یابد و رفتار و سیره کریمانه و مناعت طبع شخصیت‌هایی از جنس شرکت‌کنندگان در این اجلاسیه کمتر به چشم آمده یا به افکار عمومی منتقل نمی‌شود».

فرمانده ارشد سپاه پاسداران در پایان نوشته است: «از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نیز انتظار می‌رود در بازتاب واقعیت‌ها انصاف نگه دارند و به پیامد‌های برخی تصویرسازی‌ها بر اذهان و افکار عمومی توجه داشته باشند چراکه صیانت از تقدس این آستان‌ها در جامعه دینی ما یک وظیفه همگانی است».

بیشتر بخوانید: اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه به صرف «پسته خندان» در شرایط گریان اقتصادی کشور برگزار شد/ تصاویر

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر