کد خبر: 131874
A

حقیقت پور: کنارگذاشتن «محسن رضایی» از سوی آقای رئیسی خسارتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود/ مگر همین نمایندگان مجلس نبودند که برای دولت فعلی فرش قرمز پهن کردند؟ پس در گرانی های فعلی شریک هستند

نماینده ادوار مجلس با اظهار تاسف از کنار گذاشتن «محسن رضایی» از سوی دولت سیزدهم گفت: به نظرم می رسد که خوب بود آقای رضایی سنجیده تر وارد دولت می شد و نباید به این راحتی قبول می کرد و حالا که وارد شده بود باید محکم با اختیارات کافی وارد می شد.

حقیقت پور: کنارگذاشتن «محسن رضایی» از سوی آقای رئیسی خسارتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود/ مگر همین نمایندگان مجلس نبودند که برای دولت فعلی فرش قرمز پهن کردند؟ پس در گرانی های فعلی شریک هستند

به گزارش دیده بدان ایران؛ منصور حقیقت پور  نماینده ادوار مجلس درباره وضعیت گرانی و مشکلات برخی حوزه های اقتصادی گفت: مجلس یازدهم در وضعیت موجود و گرانی های فعلی سهیم است چرا که  برای دولت فرش قرمز پهن کردند و حالا گویی در تعارف با دولت مانده اند و با همین تعارفات ابزارهای نظارتی خود را نیز از کار انداخته اند.

وی در ادامه با بیان این که مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از سوءمدیریت غیرقابل انکار است، افزود: آقایان نماینده  از افرادی حمایت کردید و با بیانیه و رای اعتماد بالا آن ها را به دولت فرستادید ، حالا امروز باید با تذکر و سوال و استیضاح مسیر برخی از این افراد را اصلاح کنید نه این که در رودربایستی نامه و حمایت خود بمانید.

 منافع ملی ایران رودربایستی مجلس با دولت را نمی طلبد

وی با انتقاد از این رویه گفت: وقتی اثر تعارفات مجلس با دولت به سفره مردم رسید یعنی خیانت رخ داده ، این تعارفات نمک بر زخم تورم است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با تاکید بر این که « منافع ملی ایران رودربایستی مجلس با دولت را نمی طلبد»، افزود: اکنون ضرورت دارد که برخی از وزرا استیضاح شوند چرا که کارآمدی کافی و توان مدیریتی لازم را ندارند.

مشاور رییس مجلس دهم همچنین درباره انتقاد برخی از نمایندگان درخواست کننده استیضاح مبنی بر این که هیات رییسه درخواست های نمایندگان برای استیضاح وزار را اعلام وصول نمی کند، گفت: هیات رییسه هم جزو نمایندگان هستند و ما از کل مجلس انتظار داریم بیش از این در قبال برخی ناتوانی ها در دولت سکوت نکنند.

بی اعتنایی دولت به توانایی محسن رضایی باعث خسران شد

حقیقت پور همچنین با انتقاد از رویه برخورد دولت با محسن رضایی و  با بیان این که «بی اعتنایی دولت به توانایی وی باعث خسران شد»، خاطر نشان کرد: بردن ایشان و عدم استفاده و بعد کنار زدن ایشان خسارتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: به نظرم می رسد که خوب بود آقای رضایی سنجیده تر وارد دولت می شد و نباید به این راحتی قبول می کرد و حالا که وارد شده بود باید محکم با اختیارات کافی وارد می شد .

حقیقت پور با انتقاد از شرایط محسن رضایی در دولت سیزدهم در جایگاه معاون اقتصادی تاکید کرد: معاون اقتصادی باید وزرای اقتصادی را تعیین و مدیریت و راهبری کند و خط کلان اقتصادی دولت را طرح ریزی کند ، در حالی که شاهد مسائلی جز این بودیم.

منبع: جمهوریت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر