کد خبر: 135188
A
دبیر ستاد امر به معروف استان قم:

فقط نگهداری سگ نگهبان و سگ گله جایز است/ وزارت صمت نباید اجازه وارد کردن مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد را صادر کند

حجت الاسلام گرجی گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نمی باشد. اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و در حال گسترش است.

فقط نگهداری سگ نگهبان و سگ گله جایز است/ وزارت صمت نباید اجازه وارد کردن مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد را صادر کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علی اصغرگرجی با اشاره به تاثیر رسانه در حوزه گفت: مشکلات امروز اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه، به خاطر عدم وجود رسانه هایی مانند خبرگزاری حوزه است، رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که از خبرگزاری حوزه به صورت ویژه حمایت کند.

حجت الاسلام گرجی به ارتباط و همکاری رسانه حوزه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: خبرگزاری حوزه یکی از نزدیک‌ترین رسانه ها به ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که به این دو فریضه اهتمام ویژه دارد که جای تقدیر و تشکر است.

گرجی در ادامه به برخی از منکرات در جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ های زینتی و مخاطرات بهداشتی آنان برای جامعه اشاره کرد و گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نمی باشد. اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و در حال گسترش است.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در پایان خواستار همکاری بیشتر خبرگزاری حوزه با این ستاد در زمینه برگزاری دوره های آموزشی فعالان رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر، معرفی آثار علمی فرهنگی ستاد امر به معروف و راه اندازی پویش امربه معروف مسئولان در خبرگزاری حوزه شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر