کد خبر: 142462
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

نماینده لارستان در مجلس: در حوادث اخیر آمار کشته‌شدگان نیروهای امنیتی بیشتر از مردم بود/ شکاف میان مردم و مسئولین بیشتر شده است/ یک روز بین نیروهای امنیتی بودم

حسین حسین‌زاده نماینده مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور به دیده‌بان ایران گفت: در حوادث اخیر آمار کشته‌شدگان نیروهای امنیتی اعم از انتظامی و بسیج بیشتر از کشته‌شدگان مردمی است.

نماینده لارستان در مجلس: در حوادث اخیر آمار کشته‌شدگان نیروهای امنیتی بیشتر از مردم بود/ شکاف میان مردم و مسئولین بیشتر شده است/ یک روز بین نیروهای امنیتی بودم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آمار ضد و نقیض در خصوص کشته‌شدگان حوادث اخیر دستمایه خبرسازی و یا تحلیل‌های مختلف شده است. موضوعی که البته در خصوص حوادث آبان سال ۹۸ نیز وجود داشت و موجب اختلاف نظر بین برخی سیاسیون و البته اهالی رسانه در داخل و خارج از کشور نیز شد.

به نظر می‌رسد ارائه آمار دقیق و مستند از کشته‌شدگان وقایع اخیر عاملی باشد تا بر اساس آن ضمن جلوگیری از شایعه‌سازی، به نوعی یک اعتمادسازی در عرصه داخلی را نیز رقم خواهد زد.

-24-

جوانان از مشکلات اقتصادی گلایه دارند

حسین حسین‌زاده، نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: برای اینکه جنس اعتراضات را درک کنم،  یک روز بین نیروهای امنیتی بودم و از نزدیک مشاهده کردم، درصد بالایی از اعتراضات جوانان زیر ۳۰ سال بودند که از ما مسئولین به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه داشتند.

وی ادامه داد: وقتی مردم از مسئولین ناراضی باشند، شکاف بین این دو بیشتر شده و سبب سوءاستفاده دشمن میشود، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اتفاقات اخیر، سناریوی برنامه‌ریزی شده بود.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر، دستگاه امنیتی کشور مظلوم واقع شده است به دیده‌بان ایران گفت: در حوادث اخیر، آمار کشته‌شدگان نیروهای امنیتی اعم از انتظامی و بسیج بیشتر از کشته‌شدگان مردمی است. 

-25--

نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز  در بخش پایانی گفتگو با دیده‌بان ایران عنوان کرد: پس از حادثه شاهچراغ  همراه با چند تن از نمایندگان استان فارس در مراسم حضور داشتیم به معنای واقعی عاشورایی برپا بود. در رابطه با حواشی بوجود آمده در همین خصوص مقامات مسئول انتظامی توضیحات لازم را ارائه داد‌ه‌اند، فرد تروریست ابتدا با ورود به حرم شاهچراغ و شلیک به سمت نگهبانی وارد حرم شده و سبب بروز آن حادثه تلخ میشود.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر