کد خبر: 149879
A

حسین‌پور، نماینده مجلس: موج تورمی جدید در راه است و دولت فقط تماشا می‌کند/ خودروسازان با انحصار قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و سیر هم نمی‌شوند

کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر در مجلس، گفت: مافیای خودرو امید مردم را ناامید کرده و خودروسازان با انحصار ایجاد شده بازار را تشنه می گذارند تا قیمت ها را افزایش دهند، سیر نیز نمی شوند.

حسین‌پور، نماینده مجلس: موج تورمی جدید در راه است و دولت فقط تماشا می‌کند/ خودروسازان با انحصار قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و سیر هم نمی‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کمال حسین پور در نشست علنی امروز (دوشنبه، یکم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده، نرخ ارز سر به فلک کشیده و هر روز از ارزش پول ملی کاسته می‌شود. موج تورمی جدیدی در راه است و تیم اقتصادی دولت تماشاچی می‌باشد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا به توصیه دلسوزان نظام و نمایندگان مردم توجه نمی شود و چرا مدیریت تیم اقتصادی در دولت تغییر نمی‌کند، مدیریت فعلی هر هنری داشته پیاده کرده و مردم هنر آن ها را دیده‌اند، باید مدیریت را به افراد کاربلد سپرد.

وی عنوان کرد: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملا انحصاری ایجاد کرده و خودروهای بی کیفیت و گران قیمت را به بازار عرضه می کند، خودروسازان هر روز برای مردم کشور خواب تازه‌ای می‌بینند، خواب‌های آشفته خودروسازان کام مصرف‌کنندگان واقعی را تلخ کرده است.

حسین پور افزود: این چه مدیریت و کیفیتی است، ظلم نیز حدی دارد، وزیر صنعت، معدن و تجارت تنها نظاره‌گر بوده و نگران است مبادا چینی نازک مدیریت ترک بردارد. مافیای خودرو امید مردم را ناامید کرده و خودروسازان با انحصار ایجاد شده بازار را تشنه می گذارند تا قیمت‌ها را افزایش دهند، سیر نیز نمی شوند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر