کد خبر: 51860
A
گفت و گوی دیده بان ایران با مسئول هماهنگ کننده ارسال پیامک ها به نمایندگان مجلس :

پیامک های ارسالی ما تهدید آمیز نبود، نمایندگان دروغ می گویند و تصاویر ساختگی است/ FATF همان کاپیتولاسیون است/ با همه وجود قیام کرده ایم و این قیام را هم ادامه خواهیم داد، ارسال پیامک کار آخر ما نخواهد بود

عضو شورای مرکزی حسینه قرآن و عترت، در رابطه با حرکت بعدی این تشکل پس از تصویب CFT و ارسال آن به شورای نگهبان گفت: حرکت بعدی ما تا بعدازظهر امروز (دوشنبه 16 مهر) اعلام خواهد شد. چون باید حساب شده تر عمل کنیم تا ضدحمله اش را نزنند بنابراین گام بعدی ما در رابطه با این لایحه تا عصر امروز توسط پیامک اعلام خواهد شد.

پیامک های ارسالی ما تهدید آمیز نبود، نمایندگان دروغ می گویند و تصاویر ساختگی است/ FATF  همان کاپیتولاسیون است/ با همه وجود قیام کرده ایم و این قیام را هم ادامه خواهیم داد، ارسال پیامک کار آخر ما نخواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛ طی چند روز گدشته و پس از انتشار متن و تصویر پیامک های ارسالی به برخی از نمایندگان مجلس با موضوع FATF قرار بود سرمنشأ پیامک‌های تهدیدآمیز به بهارستان‌نشینان مشخص شود، اما یک عضو هیات رئیسه مجلس هفته گذشته به رسانه ها گفت که انتظار این بود که مدعی‌العموم در این رابطه اعلام جرم کند.

انتظاری که حالا دیگر به نظر می رسد نه تنها اراده ای برای پیگیری آن وجود ندارد بلکه نهادهای مربوط آدرس سرمنشاء ارسال این پیامک را هم پیدا کرده اند اما تاکنون برخوردی با آنها صورت نگرفته است. چرا که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در همین رابطه می گوید: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی است.

محمدرحیم نوروزیان ادعا کرده که فرد  مورد نظر تاکنون دستگیر نشده و از یک حسینیه کار هماهنگی ارسال این پیامک ها را برعهده گرفته و خودشان بارها آشکارا اعلام کرده اند که کار آن‌ها بوده؛ بنابراین این مساله پنهانی نبوده است.

نوروزیان این فرد را خلیل موحد(عضو سابق شورای شهر مشهد) معرفی کرده و گفته است که در حسینیه ای در خیابان چمران مشهد مشغول فعالیت است. 

این عضو سابق شورای شهر مشهد در همین رابطه و در خصوص ادعای استانداری خراسان رضوی، ضمن تایید این مطلب  به خبرنگار دیده بان ایران می گوید: ما وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خودمان را انجام داده ایم و حالا پس از تصویب این لایحه ننگین (FATF) توسط نمایندگان مجلس بنا داریم مرحله دوم عملیات خودمان را از عصر امروز (دوشنبه) اجرایی کنیم.

 "خلیل موحد" در ادامه به دیده بان ایران می گوید: ما با افتخار عرض می کنیم (در رابطه با ارسال این پیامک های تهدید آمیز) که چیزی پوشیده ای از کسی نداریم. طی این مدت بارها در مجامع مختلف گفتیم، در جمع هم گفتیم که ما برای امر به معروف و نهی از منکر هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم. ما تصویب این لایحه را بر ضرر جامعه می دانیم و به نوعی آنرا یک کاپیتولاسیون  جدید می دانیم و با همه وجود قیام کرده ایم و این قیام را هم ادامه خواهیم داد و با اطمینان عرض می کنم ارسال پیامک کار آخر ما نخواهد بود. (با وجود تصویب CFT

عضو سابق شورای شهر مشهد توضیح داد:  ما کار خلافی انجام نداده ایم، نه به کسی توهین کرده ایم و نه تهدیدی بوده! فقط امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه ذاتی ماست را انجام داده ایم.

هماهنگ کننده ارسال پیامک های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس درباره پایگاه اصلی انتشار و ارسال اینگونه پیامک ها خاطرنشان کرد: حسینه قرآن و عترت، پایگاه اصلی ما بوده و خواهد بود. این حسینه و هئیت امام حسین تمام توان خودش را برای کار انقلاب و نظام و مصالح مردم گذاشته است. ما آنچه تکلیف داریم، انجام می دهیم یعنی هرکجا احساس کنیم که مصالح مردم در معرض خطر قرار گرفته با تمام توان خود وارد خواهیم شد. بنده تنها یکی از خدمتگزارن این حسینه هستم. در جاهای مختلف استان ممکن است برنامه هایی از این دست رخ بدهد منتهای مراتب کانون اصلی ما همین حسینیه است که به آن اشاره کردید.

موحد همچنین با تاکید به این نکته که پیامک های ارسالی ما به هیچ وجه تهدید آمیز نبوده تصریح کرد: اینکه برخی از نمایندگان تصاویری را از متن این پیامک های ارسالی در فضای مجازی منتشر کرده اند کاملاً ساختگی بوده برای اینکه برای ما سند سازی کنند. خود آقای نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم به این نکته اشاره داشتند که این پیامک ها تهدید آمیز و یا توهین آمیز نبوده است. اصلاً در قاموس ما توهین و تهدید جایگاهی ندارد اما استقامت و ایستادگی در مقابل ظلم و اجرای فرامین امر به معروف و نهی از منکر هست و به اجرای آن هم افتخار می کنیم و کوتاه هم نخواهیم آمد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با اعلام نظر مثبت رهبری در رابطه با تصویب این لایحه که روز گذشته توسط آقای لاریجانی در مجلس قرائت شد، چرا همچنان بر مخالفت خود اصرار دارید گفت: حضرت آقا بارها فرمودند که بنده حرف درگوشی با مردم ندارم و همه مردم هم شنیدند که در جلسه ای که همین اواخر برگزار شد ایشان فرمودند که بنده این لوایح را به نفع جامعه نمی دانم. اما اگر بنا باشد حضرت آقا؛ بنا به گفته رییس مجلس درباره تصویب این لایحه چنین فرمایشی کرده باشند، بنده خودم اولین نفری خواهم بود که از ولایت ایشان صرفه نظر خواهم کرد. لذا بنده به ضرس قاطع عرض می کنم که چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ مدرکی هم در رابطه با توصیه حضرت آقا در رابطه با تصویب این لایحه منتشر نشده است.

عضو شورای مرکزی حسینه قرآن و عترت، در رابطه با حرکت بعدی این تشکل پس از تصویب CFT  و ارسال آن به شورای نگهبان گفت: حرکت بعدی ما تا بعدازظهر امروز (دوشنبه 16 مهر) اعلام خواهد شد. چون باید حساب شده تر عمل کنیم تا ضدحمله اش را نزنند بنابراین گام بعدی ما در رابطه با این لایحه تا عصر امروز توسط پیامک اعلام خواهد شد. 

وی افزود: قصد ما این است که خیانتی که نمایندگان مجلس کرده اند را برای اعضای محترم شورای نگهبان تبیین کنیم. بنابراین برخی کارهایی که تاکنون در رابطه با نمایندگان مجلس صورت گرفته در این رابطه هم مشترک خواهد بود.

عضو سابق شورای شهر مشهد همچنین در رابطه با هزینه های حسینیه و برگزاری تجمعات و یا کارهایی از قبیل ارسال پیامک اظهار کرد: حسینه ما صد درصد مردمی است و هزینه های آن از سوی مردم تامین می شود. از هزینه های برگزاری تجمعات گرفته تا جمع کردن امضاء و بیانیه نوشتن و مسایل دیگر به صورت خودجوش از سوی مردم انجام می شود و حسینیه از هیچ نهادی تاکنون هیچ گونه کمک مالی دریافت نکرده است. بطور مثال آن موشکی که برای روز قدس و در رابطه به FATF تهیه کرده بودیم توسط خود مردم و ظرف 48 ساعت ساخته شد  و منابع مالی آن هم توسط خود مردم تامین شد. ما به هیچ احدی وابسته نیست و فرماندهی ما شخص ولایت فقیه است و بس!!

وی  اضافه کرد: ما در این حسینه یک حرکت هیات امنایی داریم که برای مسائل داخلی حسینه است ولی یک حرکت شهری و ملی داریم که  تشکل ها هستند و نماینده دارند؛ نماینده ها یک مجمع دارند که کمیته مرکزی را تشکیل می دهند و آن کمیته مرکزی در رابطه با کارهای از قبیل آنچه که به آن اشاره کردید تصمیم می گیرد و همه ملزم به اجرای آن هستند.

موحد گفت: ما دو نوع تشکل داریم یک تشکل فکری و یک تشکل اجرایی که هیات ها و مساجد جز تشکل فکری محسوب می شوند و اردوهای جهادی و سیاسی هم جزء تشکل های اجرایی به حساب می آیند.

 

 

 

 

 

 

 

 



 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر