کد خبر: 74485
A
وزیر کشور در جریان بازدید از ستاد انتخابات:

تا الان حدود ۳۷۸ نفر برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام کرده‌اند

وزیر کشور با اشاره به اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس گفت: ضمن هماهنگی بین هیات اجرایی و شورای نگهبان در حدود ۳۷۸ نفر تا الان برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند که امیدوارم با تدارک و اقدامات انجام شده امسال بتوانیم انتخابات سالم و قانونی باشکوهی داشته باشیم.

تا الان حدود ۳۷۸ نفر برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام کرده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛  عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در اولین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند ثبت‌نام در کنفرانس خبری خود گفت: همزمان با امروز  که روز مجلس نامگذاری شده است، آغاز ثبت نام برای انتخابات مجلس را داریم.

وی افزود: ضمن هماهنگی بین هیات اجرایی و شورای نگهبان در حدود ۳۷۸ نفر تا الان برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند که امیدوارم با تدارک و اقدامات انجام شده امسال بتوانیم انتخابات سالم و قانونی باشکوهی داشته باشیم و با انتخاب مردم عزیزمان مجلسی فعال و در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه از مسئولان اجرایی می‌خواهم که مر قانون را اجرا کنند، گفت: ما بلافاصله هیات‌های اجرایی را انتخاب و به شورای نگهبان معرفی خواهیم کرد و وزارت کشور سعی می‌کند وظایف خودش را انجام دهد.

وی در خصوص تغییر فرمانداران و حواشی آن گفت: تغییر فرمانداران اصل و بناست و عقل حکم می‌کند وقتی در فضای انتخابات وارد می‌شویم ثبات باشد اما برخی نظرات و ثبات در رسانه‌ها مطرح شده بود که این جابجایی‌ها له یا علیه کسی باشد ما گفتیم این کار جزء روال عادی وزارت کشور است و هر زمان با توجه به شرایط لازم باشد انجام خواهد شد.

وزیر کشور افزود: مجموعه‌ای از شرایط است که متناسب با آن وظایف و شرایط تغییر می‌کنند اگر اتفاقی افتاد که باید جابجایی صورت بگیرد حتما این کار را خواهیم کرد امیدوارم این اتفاق نیفتند اما چون برخی از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها سرپرست هستند اگر استعلام‌های آنها بیاید حتما آنها را نصب خواهیم کرد./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر