کد خبر: 87733
A

محمد فاضلی، جامعه شناس، خود نوشت: «آخرین روز تیرماه، آخرین تولد پراید هم بود. مهم اما ساختار اقتصادی پراید ساز است. آخرین پیکان هم روزی مرخص شده بود. جمله اسحاق جهانگیری روی آخرین پیکان را بخوانیم. "پیکان ارابه ای بود که صنعت خودرو بر دوش آن شکل گرفت و امروز به موزه می‌رود تا نظاره‌گر اعتلای این صنعت باشد. 25 اردیبهشت 1384" پانزده سال و دو ماه و شش روز بعد، آخرین پراید به موزه رفت، اما صنعت خودرو اعتلا نیافته است. روزی که پیکان بازنشسته شد تقریبا هیچ خودروی چینی قابل ذکری در جهان به چشم نمی‌خورد، فقط پانزده سال گذشته است ..... »

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد فاضلی، جامعه شناس، در حساب اینستاگرام خود نوشت: «آخرین روز تیرماه، آخرین تولد پراید هم بود.

مهم اما ساختار اقتصادی پراید ساز است. آخرین پیکان هم روزی مرخص شده بود.جمله اسحاق جهانگیری روی آخرین پیکان را بخوانیم.

"پیکان ارابه ای بود که صنعت خودرو بر دوش آن شکل گرفت و امروز به موزه می‌رود تا نظاره‌گر اعتلای این صنعت باشد. 25 اردیبهشت 1384"

پانزده سال و دو ماه و شش روز بعد، آخرین پراید به موزه رفت، اما صنعت خودرو اعتلا نیافته است.

 

روزی که پیکان بازنشسته شد تقریبا هیچ خودروی چینی قابل ذکری در جهان به چشم نمی‌خورد، فقط پانزده سال گذشته است ..... »

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر