کد خبر: 96525
A

انتقاد تند حقیقت پور به دبیرشورای عالی امنیت ملی/ اگر شمخانی نمی تواند کار کند، استعفا دهد/ شما می دانستید شهید فخری زاده می خواهد به آبسرد برود و کاری نکردید؟

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: این قابل قبول نیست که آقای شمخانی چند ما پیش در سخنرانی اعلام می کند که نیازی به گارد و حفاظت نیست جمع و تعطیل کنید اما امروز می گوید که ما نتوانستیم!

انتقاد تند حقیقت پور به دبیرشورای عالی امنیت ملی/ اگر شمخانی نمی تواند کار کند، استعفا دهد/  شما می دانستید شهید فخری زاده می خواهد به آبسرد برود و کاری نکردید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره اظهارات دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: حرف های آقای شمخانی قابل قبول نیست. اگر آقای شمخانی نمی تواند کار کند، می تواند استعفا دهد.

وی ادامه داد: اگر تامین امنیت از عهده ایشان بر نمی آید، استعفا دادن که از عهده ایشان بر می آید. یک برگه بردارید و قلمتان را روان کنید و استعفا دهید.

حقیقت پور گفت: سخنان آقای شمخانی قابل قبول نیست. ما امنیت این مردم و ملت شریف و عزیز ایران را با اهدای ۳۰۰ هزار شهید به دست آوردیم و این را با افرادی که خواب هستند و یا خود را به خواب زدند معامله نمی کنیم.

وی گفت: می دانستیم و نتوانستیم کاری کنیم یعنی چی!؟ شما می دانستید شهید محسن می خواهد به آبسرد بیاید، نمی توانستید به ایشان بگویید نرود؟ اینکار که خرج نداشت که! سفر ایشان را به رستم کلا ممنوع می کردید! شهید فخری زاده که در اختیار شما و نظام بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: این قابل قبول نیست که آقای شمخانی چند ما پیش در سخنرانی اعلام می کند که نیازی به گارد و حفاظت نیست جمع و تعطیل کنید اما امروز می گوید که ما نتوانستیم!

وی ادامه داد: با وجود اینکه آقای شمخانی فرمانده بنده بود و ایشان را دوست دارم اما انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب و عزت مردم را بیشتر از آقای شمخانی بیشتر دوست دارم. نمی توانید استعفا بدهید و بروید.

وی با بیان اینکه ما شوخی نداریم گفت: ما حاج قاسم و شهید شهریاری ها را دادیم. این همه شهید دادیم تا امنیت داشته باشیم و الحمدالله امنیت داریم اما آقایان غفلت و کوتاهی می کنند.

 

 

 

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر