کد خبر: 114408
A

ماجرای محکومیت قضایی «حمید سجادی» گزینه احتمالی وزارت ورزش/ آقای رئیسی او را به عنوان وزیر معرفی می کنید؟!

حمید سجادی جدی ترین گزینه وزارت ورزش در دولت رئیسی است، این انتخاب به قدری عجیب است که تقریبا همه آنهایی که با سوابق سجادی آشنایی دارند شگفت زده شده اند. تنها نقطه مثبت سجادی ورزشی بودن اوست اما سابقه مدیریتی سجادی نشان می دهد نه تنها محکومیت قضایی داشته بلکه حرف و حدیث هایی هم درباره عملکرد او مطرح است

ماجرای محکومیت قضایی «حمید سجادی» گزینه احتمالی وزارت ورزش/ آقای رئیسی او را به عنوان وزیر معرفی می کنید؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حمید سجادی جدی ترین گزینه وزارت ورزش در دولت رئیسی است، این انتخاب به قدری عجیب است که تقریبا همه آنهایی که با سوابق سجادی آشنایی دارند شگفت زده شده اند. تنها نقطه مثبت سجادی ورزشی بودن اوست اما سابقه مدیریتی سجادی نشان می دهد نه تنها محکومیت قضایی دارد (10 سال انفصال از خدمت که به طرز عجیبی ناگهان تبرئه شده) بلکه هزینه کردهای بی حساب و کتاب در باشگاه سایپایی دارد که هزینه اش از جیب مردم تامین می شود.

مثلا سجادی در دوران مدیریتش با یک هزینه گزاف لیت بارسکی را به سایپا آورد این مربی آلمانی نه تنها نتیجه نگرفت بلکه پس از باخت سنگین مقابل بنیادکار ازبکستان به صورت مخفیانه و پس از گرفتن همه پولش از ایران رفت و به تعهداتش عمل نکرد. حالا حساب کنید سجادی بخواهد برای تیم های ملی مربی خارجی بیاورد، چه بلایی سر بیت المال می آید؟ بماند که همان زمان گفته شد دلالان لیت بارسکی همان اول کار همه پول خود بابت انتقال این مربی آلمانی را به صورت نقد از باشگاه سایپا گرفتند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هزینه کردهای باشگاه سایپا هم عجیب بود، در همان زمان کوتاه مدیریت سجادی کلی پاداش بی حساب و کتاب به افرادی پرداخت شد که وجود خارجی نداشت (چیزی حدود 100 هزار دلار) یا بابت تامین لباس سایپا پول کلانی به عضو هیات مدیره سایپا پرداخت شد در حالیکه تبلیغ برند لباس روی پیراهن سایپا قرار داشت.

100 میلیون تومان برای نگهداری زمینی پرداخت شد که در مالکیت سایپا نبود و سایپایی ها آن را اجاره کرده بودند.

ر زمانی که قیمت بازیکن نهایتا 100 میلیون تومان بود، باشگاه سایپا به عکاس سایپا 150 میلیون تومان برای عکاس و فیلمبردار پرداخت کرده بود، یا 24 میلیون به یک شرکت تبلیغاتی داده بودند در حالیکه کار شرکت تبلیغاتی کسب درآمد برای باشگاه بود، وقتی هزینه کل تیم سایپا در سال 2 میلیارد هم نمی شد، مبلغ 880 میلیون تومان به کارکنان باشگاه سایپا پرداخت شده بود که تعجب همه را برانگیخت.

در موضوع لیت بارسکی پرونده اختلاس 125 میلیون تومانی مترجم این مربی هم مطرح شد که در نوع خود جزو فجایع فوتبال ایران است. بماند که  همان گزینه برای چکاپ خودش و چند مدیر مبلغ 62 میلیون تومان به یکی از بیمارستان های گرانقیمت تهران پرداخت کرده بود.

نتایج سایپا پس از این همه هزینه کرد هم جالب بود؛ تقریبا هیچ! سر همین نتایج و همین ابهامات هم بود که وقتی سجادی تلاش کرد عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شود نهادهای نظارتی به شدت مخالفت کردند

آقای رئیسی کسی که نتوانستنه یک باشگاه بی حاشیه و متمول مثل سایپا را اداره کند چگونه می تواند ورزش پر حاشیه و فقیر ایران را مدیریت کند. مطمئن باشید کسانی که سجادی را به شما نه دلسوز شما هستند و نه دلسوز ورزش ایران!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر