کد خبر: 100889
A

دست و پا زدن قالیباف برای دیدار با پوتین

به دنبال انتشار خبر دیدارهای متعدد نمایندگان مجلس انقلابی یازدهم با مقامات روس و چین حالا یک کانال تلگرامی اصولگرا نزدیک به جبهه پایداری خبر داده است که برخی شنیده ها حاکی از این است که سفر محمدباقر قالیباف به روسیه به علت وقت ملاقات ندادن پوتین هنوز قطعی نشده است.

دست و پا زدن قالیباف برای دیدار با پوتین

به گزارش دیده بان ایران، به دنبال انتشار خبر دیدارهای متعدد نمایندگان مجلس انقلابی یازدهم با مقامات روس و چین حالا یک کانال تلگرامی اصولگرا نزدیک به جبهه پایداری خبر داده است که برخی شنیده ها حاکی از این است که سفر محمدباقر قالیباف به روسیه به علت وقت ملاقات ندادن پوتین هنوز قطعی نشده است.

گفته شده که در پروتکل‌های ولادمیر پوتین دیدار با روسای مجلس گنجانده نشده است، اما وقتی پیام آیت الله خامنه ای آماده شد به پوتین اطلاع دادند و او پذیرفت که با قالیباف به عنوان حامل پیام دیدار داشته باشد.
 
گفتنی است شرط ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای چنین دیدارهایی این است که باید دیدار کننده ۱۵ روز در قرنطینه بماند. به همین دلیل پیشنهاد داده شده که قالیباف در تهران و در فرودگاه روسیه آزمایش کرونا بدهد که آنها نیز این موضوع را پذیرفته اند.
 
این درحالی است که از محتوی پیام رهبری انقلاب به رییس جمهور روسیه اطلاعی در دست نیست.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر