کد خبر: 103000
A

حسن نوروزی: دشمن از تحریم علیه ایران به هدفش نرسیده میخواهد از روش FATF برسد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: آنهایی که می‌گویند اگر به FATF نپیوندیم مشکلات معیشتی‌مان بیشتر می‌شود درباره برجام هم چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند.

حسن نوروزی:  دشمن از تحریم علیه ایران به هدفش نرسیده میخواهد از روش FATF برسد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پیوستن به کنوانسیون های FATF گفت: آنهایی که عنوان می‌کنند که اگر به FATF  نپیوندیم مشکلات کشور از جمله مشکلات معیشتی بیشتر می شود و شرایط بر ما سخت تر خواهد شد، همان کسانی هستند که در مذاکرات برجام برای امضای این توافق و پذیرش شروط کشورهای غربی، این مسائل را مطرح می‌کردند.

وی افزود: سوال من از این افراد این است که آیا با امضا و پذیرش برجام و انجام تعهدات در قالب این توافق مشکلات کمتر شده و آیا امروز که ما انجام تعهدات‌مان را به حالت تعلیق درآورده‌ایم، شرایط سخت‌تر شده که عضویت در FATF و یا عدم عضویت در آن بخواهد تغییری برای ما ایجاد کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم و دشمن تحت عناوینی همچون مبارزه با پولشویی، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و ایجاد شفافیت در این زمینه‌ها درصدد است تا از مسائل محرمانه ما در بخش مالی اطلاع کسب کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: دشمن از تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران به هدفش نرسیده و در صدد است از طریق این کنوانسیون‌ها اطلاعات مربوط به دور زدن تحریم‌ها را به دست آورد و فشارها را بر کشورمان بیشتر کند.

وی افزود: سردمداران این کنوانسیون‌ها حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند و به هیچ وجه هدف آنها مبارزه با تروریسم و گروه‌های تروریستی نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مردم ما بدانند که دشمنان ما هیچ گاه به دنبال حفظ و رعایت حقوق بشر نیستند و تحت این عناوین به دنبال رسیدن به اهداف استکباری خود هستند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر