کد خبر: 10405
A

بازدید جمعی از نماینگان مجلس از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء

یک عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از بازدید تعدادی از نمایندگان از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء خبر داد و گفت که در این بازدید دستاوردهای موشکی پدافند ایرانی و سایر اقدامات برای تامین امنیت آسمان ایران به نمایش گذاشته شد.

بازدید جمعی از نماینگان مجلس از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ ولی الله نانواکناری گفت: روز گذشته تعدادی از نمایندگان بازدید از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء داشته‌اند که در جریان این بازدید نمایندگان از آخرین تحولات از سیستم های موشکی و اقدامات برای امنیت آسمان ایران مطلع شدند. در این بازدید تعداد زیادی از نمایندگان حضور داشتند و تنها منحصر به اعضای کمیسیون امنیت ملی نبود.

وی با قدردانی از اقدامات فرماندهان و کادر پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: تلاش‌های بسیار خوبی انجام شد که امیدواریم این توانمندی‌ها در آینده چند برابر شده و با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند تا بتوانند از آسمان کشورمان به بهترین شکل حفاظت کرده و امنیت کامل را تامین کنند. موضوعی که در نهایت باعث صلح امنیت و آرامش برای کشور و همسایگانمان می شود.

نانواکناری در پایان گفت: باید تلاش شود تا این پیشرفت ها ادامه پیدا کرده و دانشمندان بتوانند به جایگاه های رفیع تری در جهان دست پیدا کنند، چون این توسعه نوید خوبی برای ملت و همسایگان خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر