کد خبر: 105175
A

عارف: نمی‌گذاریم خارج از مجموعه اصلاحات برایمان تصمیم بگیرند

رئیس بنیاد امید ایرانیان در کنگره انجمن زنان روزنامه‌نگاران ایران: 🔹 اصلاح‌طلبی اپوزیسیون نظام نیست و این جریان در دام عملیات روانی رقیب نمی‌افتد. 🔹اصلاح طلبان در دام عملیات روانی رقیب قرار نمی‌گیرند. اجازه نمی‌دهیم خارج از مجموعه اصلاح‌طلبی برای اصلاح‌طلبان تصمیم گرفته شود.

عارف: نمی‌گذاریم خارج از مجموعه اصلاحات برایمان تصمیم بگیرند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا عارف در کنگره انجمن روزنامه نگاران زن گفت: جریان اصلاح‌طلبی اپوزیسون نظام نیست، این جریان در دهه ۹۰ ارزیابی دستاوردهای ارزشمندی را در این دوره داشته است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان این که  دستاورد اصلاح‌طلبی در دهه ۹۰ باید ادامه پیدا کند، افزود: اصلاح طلبان در دام عملیات روانی رقیب قرار نمی‌گیرند. اجازه نمی‌دهیم خارج از مجموعه اصلاح‌طلبی برای اصلاح‌طلبان تصمیم گرفته شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: ضمن توصیه به هموطنان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، تسریع در روند واکیسناسبون اقشار مختلف را به مسئولین یادآوری می‌کنیم و لازم است که با همکاری و مساعدت دست اندرکاران و نهادهای ذی ربط این امر مهم با فوریت و بدون ائتلاف وقت و بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای انجام شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: جریان اصلاحات بر ضرورت ارتقاء جایگاه و نقش‌آفرینی بیشتر زنان در همه زمینه‌ها مخصوصا مدیریت‌های میانی و رده‌های بالایی کشور تاکید دارد. سهم زنان  در همه امور متناسب باید متناسب با سهم آنان در  تحصیل، تخصص باشد.

عارف گفت: جریان اصلاحات کف ۳۰ درصد را برای حضور زنان در نظر گرفته است که در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روزنامه‌نگار بودن و زن بودن با نگاهی به تاریخ جدید، با حق‌طلبی، نوخواهی و هزادی خواهی ایرانیان عجین شده است. از این رو رسالت تاریخی انجمن روزنامه‌نگاران زنان را حرکت در مسیر توسعه‌خواهی، حق‌طلبی و آزادی‌جویی و عدالت خواهی و فساد ستیزی می‌دانم. شما نماینده بخش مهمی از جریان ریشه دار اصلاحات هستید و وظیف سنگینی در این زمینه بر عهده دارید.

رئیس بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: اصلاحات امروز عقلانی‌ترین ، کم هزینه ترین ، ریشه‌دارترین راهبرد واقع بینانه برای عبور ایران عزیز از مشکلات و مصائبی است که به رسوبات ذهنی، ناکار آمدی، خیال اندیشی ها، ناواقع‌گرایی‌ها ، کند روی‌ها و توسعه ستیزی ها که بر آن تحمیل کرده است، برمی‌گردد .

وی تاکید کرد: اصلاحات امروز یعنی فهم درست از مختصات سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع در سطوح جهانی و منطقه‌ای.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر