کد خبر: 105861
A

محمود احمدی‌نژاد: وضعیت حکومت ایران شبیه دوران فتحعلی‌ شاه است

رئیس دولت دهم با تشبیه وضعیت کنونی حکومت ایران به دوران فتحعلی‌ شاه، از ادامه مذاکرات هسته‌ای توسط دولت روحانی به شدت انتقاد کرده و گفته است حکومت فتحعلی شاه «نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگذاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم».

محمود احمدی‌نژاد: وضعیت حکومت ایران شبیه دوران فتحعلی‌ شاه است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان یزد که برای دعوت از ایشان جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ به تهران آمده بودند، طی سخنانی بر عدم صلاحیت دولتمردان کنونی جهت ورود مجدّد به عرصه مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و اروپا تأکید کرد و خطاب به آنان گفت: با چه پشتوانه‌ای می‌خواهید بروید مذاکره کنید؟ شما یک بار رفتید و تحویل دادید و الان جلوی چشم ملّت است. برجام جز خسارت، چه چیز دیگری برای ملّت داشته است؟ عزّت ما را له کردید و اقتصاد و صنعت هسته‌ای کشور را به نابودی کشاندید!

وی با تشبیه وضعیت کنونی حکومت ایران به دوران فتحعلی‌ شاه، از ادامه مذاکرات هسته‌ای توسط دولت روحانی به شدت انتقاد کرده و گفته است حکومت فتحعلی شاه «نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگذاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع حامیانش در تهران داشته، گفته است که حکومت فتحعلی شاه و قاجار، «منفورترین حکومت‌های تاریخ ایران» هستند.

وی ضمن انتقاد شدید از امضای برجام، گفته حسن روحانی طبق نظرسنجی‌ها دو درصد محبوبیت دارد و دولت او صلاحیت ورود مجدد به مذاکرات هسته‌ای ندارد.

محمود احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنرانی خود همچنین از علی لاریجانی انتقاد کرده و با اشاره به تصویب برجام در دوران ریاست لاریجانی در مجلس، گفته است که این روند غیرقانونی بود.

او در بخش دیگری از سخنرانی خود به انجام مذاکره در حین وقوع اتفاقاتی در نطنز انتقاد کرده و گفته است انفجار تاسیسات هسته‌ای ایران موجب وارد آمدن «چند میلیارد دلار خسارت» شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر