کد خبر: 109998
A

کیهان تایید می کند اعتراضات ۹۶ قدرت اپوزیسیون بود؟

موج نارضایتی که کیهان از آن دم می زند، وجود خارجی نداشت. بلکه همکاری دست های داخلی همکار با اسرائیل (که اتفاقا مدعی مبارزه با اسرائیل هستند) این نارضایتی را پدید آورد. اما اگر اصل آن را می پذیرند، لذا باید حرفهای جریان های اپوزیسیون را بپذیرند که موج نارضایتی در واقع حامی اپوزیسیون برانداز است و براندازان تا این اندازه دارای پایگاه اجتماعی هستند.

کیهان تایید می کند اعتراضات ۹۶ قدرت اپوزیسیون بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ کیهان در یادداشت اصلی روز شنبه 22 خرداد خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور سابق  فرانسه که گفته بود: «ما قصد حمله به ایران را داشتیم اما با نتیجه انتخابات 2013 (1392) شرایط دولت در ایران ما را دچار تردید کرد و از تصمیم خود منصرف شدیم.» می نویسد: «با روی کار آمدن دولت آقای روحانی که خواسته یا ناخواسته با گسترش موج بی‌تدبیری‌های اقتصادی منجر به افزایش «درد و رنج توده‌های ایرانی» و نارضایتی عمومی شد» 

نویسنده کیهان البته گیج و پرت نیست که زمانها را برای بیان این حرفها و شرایط تشخیص ندهد. او تعمدا از مغالطه زمان پریشی استفاده می کند. به استناد کیهان این سخن در 26 دی 1396 بیان شده بود. باید پرسید در آن زمان چه اتفاقی افتاده بود که موجب نارضایتی مردم شود؟ ارز گران شده بود یا نرخ طلا بالا رفته بود؟ هیچ کدام. بلکه پولهای کثیف از یکی از شهرهای شرق کشور بیرون زد تا علیه دولت تظاهرات خیابانی به راه بیندازند. تظاهراتی که در کمتر از 24 ساعت تبدیل شد به تظاهرات بر ضد کل نظام و همانها که روز اول در خیابان علیه دولت شعار می دادند، فردا ناچار بودند چماق بر سر کسانی که بر علیه کل نظام شعار می دادند، بکوبند. 

لذا موج نارضایتی که کیهان از آن دم می زند، وجود خارجی نداشت. بلکه همکاری دست های داخلی همکار با اسرائیل (که اتفاقا مدعی مبارزه با اسرائیل هستند) این نارضایتی را پدید آورد. اما اگر اصل آن را می پذیرند، لذا باید حرفهای جریان های اپوزیسیون را بپذیرند که موج نارضایتی در واقع حامی اپوزیسیون برانداز است و براندازان تا این اندازه دارای پایگاه اجتماعی هستند. موضوعی که حتما کیهان در تایید آن به لکنت می افتد و قطعا جرات تایید این حرف را نخواهند داشت.

منبع: امتداد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر