کد خبر: 111910
A

۵ گزینه معاون اولی ابراهیم رئیسی چه کسانی هستند /رقابت پنج گروه برای تصاحب کابینه سیزدهم

رقابت میان پنج گروه که شامل؛ تیم اقتصادی ابراهیم رئیسی در آستان، فعالان ستاد انتخاباتی او، اصول گرایان متشکل در شورای ائتلاف و وحدت، نمایندگان مجلس یازدهم و جبهه پایداری برای سهم گرفتن از کابینه سیزدهم امروز بیش از گذشته عیان شده است.

۵ گزینه معاون اولی ابراهیم رئیسی چه کسانی هستند /رقابت  پنج گروه برای تصاحب کابینه سیزدهم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رقابت میان پنج گروه که شامل؛ تیم اقتصادی ابراهیم رئیسی در آستان، فعالان ستاد انتخاباتی او، اصول گرایان متشکل در شورای ائتلاف و وحدت، نمایندگان مجلس یازدهم و جبهه پایداری برای سهم گرفتن از کابینه سیزدهم امروز بیش از گذشته عیان شده است.

برخی فعالان سیاسی با توجه به اخبار منتشر شده معتقدند که معاون اولی رئیس‌جمهوری در دولت رئیسی به محمد مخبر رئیس فعلی ستاد اجرایی فرمان امام می‌رسد. شخصی که سال‌هاست با حکم رهبری ریاست یکی از عظیم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور را بر عهده دارد.

اما  فعالان ستاد ابراهیم رئیسی، به دنبال مطرح کردن نام علی نیکزاد می باشند و هنوز امیدوارند که رئیس جمهور سیزدهم گوشه چشمی به آنها داشته باشد. از سوی دیگر جبهه پایداری هم به دنبال طرح نام معاون اولی سعید جلیلی است. 

به گزارش دیده بان ایران؛  در میان اظهار نظر ها و گمانه زنی سیاسیون؛ نام هایی مانند پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان که بیشتر از سوی اصولگرایان حاضر در شورای وحدت حمایت می شود و عباس علی آبادی مدیر عامل مپنا یا فرهاد رهبر هم از سوی تیم اقتصادی ابراهیم رئیسی در آستان به عنوان گزینه های رئیس جمهور آینده برای معاون اول مطرح شده اند./ دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر