کد خبر: 113174
A

تصویب پاداش ۵۰۰ میلیونی برای اعضای هیات مدیره بانک معروف با یک صلوات!/ FILM

ویدئویی از مجمع عمومی بانک تجارت که نشان می دهد اعضای هیات مدیره این بانک در فاصله زمانی یک صلوات برای اعضاء ابتدا ۴۰۰ میلیون، سپس ۴۵۰ و پس از دادن صلوات پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی را براعضاء تصویب می کنند. جالبتر آنکه گلایه هایی هم در جلسه میان اعضای مجموعه بانک در خصوص پرداخت مالیات از این پاداش شنیده می شود!

تصویب پاداش ۵۰۰ میلیونی برای اعضای هیات مدیره بانک معروف با یک صلوات!/ FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ویدئویی از مجمع عمومی بانک تجارت که نشان می دهد اعضای هیات مدیره این بانک در فاصله زمانی یک صلوات  برای اعضاء ابتدا ۴۰۰ میلیون، سپس ۴۵۰ و پس از دادن صلوات پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی را براعضاء تصویب می کنند. 

جالبتر آنکه  گلایه هایی هم در جلسه میان اعضای مجموعه بانک در خصوص پرداخت مالیات از این پاداش شنیده می شود!

جدا از قانونی یا غیرقانونی بودن این کار، نکته عجیب این مجمع آن است که این رقم که برای مردم معمولی بسیار بزرگ است در زمانی اندک مصوب می شود. آنگونه که در فیلم مشاهده می شود، در زمانی کوتاه و بدون هیچ محاسبه ای، رقمی که قرار بود به صورت خالص ۴۰۰ میلیون تومان باشد بنا به تذکر یکی از حاضرین، به صورت ناخالص ۴۵۰ میلیون تومان اعلام می شود و سپس به نظر می رسد برای اینکه همه راضی باشند به یکباره به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش می یاید تا اعضا موافقت خود را با یک صلوات اعلام کنند! این درحالی است که حتی ۵۰ میلیون تومان آخر که به یکباره به رقم پاداش اضافه می شود، شاید بیش از حقوق یک سال بسیاری از کارگران کشور باشد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر