کد خبر: 114704
A

ترافیک ۱.۵کیلومتری در محور هراز

سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز خبر داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است.

ترافیک ۱.۵کیلومتری در محور هراز

به گزارش دیده بان ایران؛ هادی عبادی نیز با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و همچنین حجم خودروها در مبادی ورودی استان، اظهار کرد: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است و از ساعت ۱۲ ممنوعیت ورود به استان طور جدی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا و شرایط قرمز مازندران از طریق رسانه‌ها فرهنگ‌سازی خوبی انجام شده و در این راستا حجم ورودی به استان کاهش پیدا کرده است، گفت: در سایر تعطیلی هایی مشابه که تاکنون داشتیم شدت ترافیک در مبادی ورودی بیشتر بوده به طوری که در تعطیلی‌های گذشته ۵ تا ۶ کیلومتر ترافیک خودرویی در مبادی ورودی استان داشتیم اما در حال حاضر در محور گدوک ۵۰۰ متر ترافیک داریم و در محور هراز نیز ۱.۵ کیلومتر ترافیک را شاهد هستیم و در کندوان هم نیز انسداد محور، اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت کنترل از مبادی خروجی تهران، از این حجم ترافیک کاسته خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران تاکید کرد: علاوه بر جریمه میلیونی باید مصوبات جدی‌تری مبنی بر توقیف خودروهای غیربومی در ستاد کرونای کشور تصویب شود تا از حجم ورود به استان کاسته و عوامل بازدارنده جدیدتری اجرایی شود.

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز  با اشاره به اینکه ممنوعیت ورود به استان از ساعت ۱۲ اجرا می‌شود گفت: برای خودروهای بومی در بین شهری و تردیدی وجود ندارد.

وی افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در سطح شهر اعمال جریمه یک میلیونی لحاظ و از تردد خودرو جلوگیری شده و برگشت داده می‌شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر