کد خبر: 118414
A
دیده بان ایران:

وقتی سلامت جامعه در استادیوم آزادی تهدید می شود اما در سینماها نه!

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با همکاری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده به دلیل سلامت جامعه تصمیم گرفته بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار شود اما بازی این دوتیم در سینماها برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود.

وقتی سلامت جامعه در استادیوم آزادی تهدید می شود اما در سینماها نه!

به گزارش دیده بان ایران؛ فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در حالی اعلام کرده است که به دلیل سلامت جامعه تصمیم گرفته بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار شود که قرار شده بازی این دوتیم در سینماها برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که بسیاری از رسانه ها اعلام کرده اند که فدراسیون جمهوری اسلامی برای اینکه مانع حضور زنان در استادیوم شود تصمیم به برگزاری این بازی مهم بدون حضور تماشاگران را گرفته است.

محمدرضا صابری درباره پخش بازی ایران با کره جنوبی در سینماها گفت: بر اساس جلسه‌ای که در شورای صنفی نمایش داشتیم مقرر شد سینماها بازی فوتبال ایران و کره جنوبی را بتوانند پخش کنند، بنابراین مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند هم به شکل آنلاین و هم به شکل حضوری این بازی را از طریق آنلاین و در سالن سینما تماشا کنند.

او درباره قیمت بلیت سینما برای تماشای این بازی گفت: قیمت بلیت تماشای آنلاین و حضوری این بازی در سینما ۳۰ هزار تومان است و مخاطبان می‌توانند از درگاه اینترنتی سینماها هم اکنون بلیت خود را خریداری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر