کد خبر: 119842
A

ترامپ : اسرائیل دیگر مالک کنگره آمریکا نیست

ترامپ در گفت و گو با یک رادیوی محلی آمریکا گفت: بزرگترین تغییری که در کنگره دیدم این است که اسرائیل ۱۰ تا ۱۵ سال پیش به معنای واقعی بر کنگره سیطره داشت و بسیار قدرتمند بود. اما امروز تقریبا خلاف این واقعیت است.

ترامپ : اسرائیل دیگر مالک کنگره آمریکا نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه تایمز اسرائیل نوشت، ترامپ هفته گذشته در گفت و گو با یک رادیوی محلی آمریکا  گفت: بزرگترین تغییری که در کنگره دیدم این است که اسرائیل ۱۰ تا ۱۵ سال پیش به معنای واقعی بر کنگره سیطره داشت و بسیار قدرتمند بود. اما امروز تقریبا خلاف این واقعیت است.

وی یادآورشد که در کنگره آمریکا نمایندگانی همچون الهان عمر و الکساندر اوکازیو-کورتز وجود دارند که به شدت از اسرائیل متنفر هستند. به گفته رییس جمهوری پیشین آمریکا، آنها کنگره را کنترل می‌کنند و اسرائیل دیگر قوایی در کنگره ندارد.

عمر و اوکازیو- کورتز نمایندگان زن حزب دموکرات در سال ۲۰۱۹ وارد کنگره آمریکا شدند و به طرح کمک مالی ۱ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی برای سامانه‌های دفاع موشکی گنبد آهنین رای منفی دادند.  

 

ترامپ ادامه داد: ما درباره مدت زمان طولانی صحبت نمی‌کنیم اما به نظر من، شما می‌دانید چه می‌گویم. اسرائیل چنین قدرتی در کنگره داشت و اکنون دیگر اینطور نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر