کد خبر: 121575
A

فردی که آسانسوری در دولت احمدی نژاد پیشرفت کرد فردا وزیر می شود؟

ارگان رسانه ای محمدباقر قالیباف خبر داده است که "فضای مجلس هم این طور که به نظر می‌رسد به نفع یوسف نوری است و احتمالا این کار فردا تمام است."

فردی که آسانسوری در دولت احمدی نژاد پیشرفت کرد فردا وزیر می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ یوسف نوری یعنی سومین گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه آموزش‌و‌پرورش فردا در معرض رای مجلسی‌ها خواهد بود و طبق شواهد قرار است که وزیر شود!

این را کانال تلگرامی فردا که نزدیک به قالیباف است، نوشته: فضای مجلس هم این طور که به نظر می‌رسد به نفع یوسف نوری است و احتمالا این کار فردا تمام است.

نوری اما دست کمی از گزینه‌ها قبلی‌ ندارد. پرحاشیه‌ترین بخش رزومه او توفیق حضور در راهپیمایی اربعین است!

نکته قابل توجه در این بین اما مرور رزومه او اما مسائل قابل توجهی‌تر دارد. او از سال 66 که فوق دیپلم گرفته به دبیری و مشاوره پرورشی در مدارس ایلام مشغول بوده، در سال 84 یعنی سرآغاز دولت احمدی‌نژاد اما یک‌مرتبه رئیس سازمان آموزش و پرورش ایلام می‌شود!

سه سال بعد هم مدیر کلی وزارتخانه شده و ناگهان مشاور شرکت‌های کشت و صنعت و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم و مسئول تامین مالی خط لوله اتیلن مرکز هم می‌شود! 

او در سالهای دولت روحانی همزمان با تحصیل دکترای گردشگری روابط نزدیکی با قرارگاه خاتم یعنی مجری احداث پتروشیمی جهرم و خط اتیلن مرکز داشته است.

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ پیشتر خبرگزاری فارس هم در تذکری جدی خطاب به نمایندگان مجلس نوشته بود که مجلس بهتر است به گزینه سوم دولت برای وزارت آموزش و پرورش رای مثبت دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر