کد خبر: 121593
A

کیهان معترضان اصفهانی را «اراذل اجاره ای» نامید

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری مدعی شده است که در روزهای گذشته تجمع مسالمت‌آمیز کشاورزان اصفهانی با بی‌تفاوتی رسانه‌های معاند مواجه شد. علت اصلی این بی‌تفاوتی، آشکار بود، چرا که در تجمع کشاورزان اصفهانی خبری از آشوب و اغتشاش نبود، اما بلافاصله پس از آنکه اراذل اجاره‌ای به خیابان آمده و به حافظان امنیت حمله کرده و اموال عمومی را تخریب کرده، سوت و کف و هورای رسانه‌های معاند به هوا برخاست.

کیهان معترضان اصفهانی را «اراذل اجاره ای» نامید

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته پس از دوهفته اعتراض کشاورزان اصفهانی در زاینده رود؛ این اعتراض ها با دخالت برخی عوامل ناشناس به خشونت کشیده شد.

روزنامه کیهان در ارتباط با همین مطلب مدعی شده است که صبح دیروز نیز عده‌ای اراذل و اوباش با آتش زدن موتور پلیس، شکستن شیشه‌های آمبولانس، شکستن شیشه اماکن عمومی و از جمله بانک، آتش زدن درختان و سنگ‌پرانی به پلیس، زخمی کردن یکی از نیروهای بسیج و... دست به خشونت و وحشیگری زدند و فضای رعب و‌ وحشت برای عابرین ایجاد کردند.
در تایید وحشیگری اراذل اجاره‌ای و غیرمردمی بودن اقدامات آنان همین بس که این جماعت در اقدامی مجرمانه و مغرضانه، خط لوله انتقال آب به استان یزد را با لودر مورد تعرض و تخریب قرار‌دادند.
این روزنامه در ادامه اضافه کرد: در روزهای گذشته تجمع مسالمت‌آمیز کشاورزان اصفهانی با بی‌تفاوتی رسانه‌های معاند مواجه شد. علت اصلی این بی‌تفاوتی، آشکار بود، چرا که در تجمع کشاورزان اصفهانی خبری از آشوب و اغتشاش نبود، اما بلافاصله پس از آنکه اراذل اجاره‌ای به خیابان آمده و به حافظان امنیت حمله کرده و اموال عمومی را تخریب کرده، سوت و کف و هورای رسانه‌های معاند به هوا برخاست.
این رسانه‌ها که حامی اصلی تحریم و تفرقه و یأس‌آفرینی و جنایت علیه مردم ایران هستند، از این آشوب و اغتشاش به وجد آمده و برای حمایت از اراذل اجاره‌ای، به میدان آمدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر