کد خبر: 122758
A

امام جمعه بوشهر: قانون عفاف و حجاب باید در سواحل بوشهر اجرا شود

امام جمعه بوشهر گفت: عفاف و حجاب، قانون مصوب مجلس وجود دارد و این قانون باید در سواحل استان اجرا شود.

امام جمعه بوشهر: قانون عفاف و حجاب باید در سواحل بوشهر اجرا شود

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی حجاب و عفاف شهرستان بوشهر عنوان کرد: عفاف و حجاب، قانون مصوب مجلس وجود دارد و باید مسئولانِ متولی آن را اجرا کنند. در استان بوشهر هم سواحل نیازمند اجرای این قانون است.

او ادامه داد: قانون حجاب و عفاف به‌ویژه در ساحل باید در شهر بوشهر به‌عنوان نمونه اجرا و پس از آن در دیگر شهر‌های استان نیز اجرایی شود.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: چند سال پیش مصوب شده بود که ۳ پلاژ برای بانوان در ساحل بوشهر ایجاد شود، حتی بودجه هم اختصاص داده شد، اما هیچ‌گاه اجرایی نشد، مسئولان وقت نخواستند، و باید دلیل آن آسیب‌شناسی شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جهان استکبار به‌دنبال ترویج فرهنگ غربی و استحاله فرهنگ اسلامی‌ـ‌ایرانی است، افزود: دشمن از یک‌سو فرهنگ ضدارزش را ترویج می‌دهد و از دیگرسو شرایطی را فراهم می‌کند که در آن، مسئولان نتوانند وظیفه خود را انجام دهند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر استان بوشهر هم گفت: قرارگاه فرهنگی حجاب و عفاف کار خود را آغاز کرده و با همکاری مجموعه‌های دولتی، انتظامی و فرهنگی اقداماتی نیز در حال فعالیت است است.

حجت‌الاسلام بهروز بهروزی افرود: هدف نهایی این قرارگاه این است که مُرّ قانون اجرا شود تا صاحب شهر و جامعه‌ای سالم باشیم.

او ادامه داد: عفاف و حجاب قانون دارد و همه برای اجرای این قانون پای کار هستند تا به‌زودی اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان بوشهر بیان کرد: اگر قانون اجرا نشود دچار بی‌بندوباری در جامعه می‌شویم و جامعه سالم نخواهد بود.

بهروزی گفت: جامعه نیاز به آرامش و سلامت اخلاقی و اقتصادی دارد و دلیل ندارد که به‌علت ناقص بودن سلامت اقتصادی، سلامت اخلاقی هم وجود نداشته نباشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر