کد خبر: 12369
A

کی روش: انصاری فرد یکی از بهترین مهاجمان یونان است/ کریم کار سختی دارد

سرمربی تیم ملی ایران به اظهارنظر در خصوص وضعیت مهاجم ایرانی المپیاکوس پرداخت.

کی روش: انصاری فرد یکی از بهترین مهاجمان یونان است/ کریم کار سختی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کریم انصاری فرد، مهاجم گلزن نیم فصل اول پانیونیوس یونان بعد از انتقال به المپیاکوس هنوز یک دقیقه هم برای تیم جدیدش به میدان نرفته است. سایت  SDNAیونان در همین راستا با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران گفت و گویی را ترتیب داده است.

او در خصوص عملکرد انصاری فرد در تیم ملی ایران گفت: کریم بازیکن بزرگی است. او از آن دسته مهاجمانی است که در بازی دائم جا عوض می‌کنند و او با تکنیک و قدرتمند است.انصاری فرد می‌تواند به تنهایی خط حمله را رهبری کند. می‌دانم که او یکی از بهترین مهاجمان سوپر لیگ یونان است. به نظرم رفتن به المپیاکوس باعث پیشرفت او خواهد شد و او را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.

وی همچنین درباره بنتو، سرمربی المپیاکوس و هموطن خودش که به انصاری فرد بازی نمی دهد، عنوان کرد: من او را خیلی خوب می‌شناسم. او مربی بافکری است و به بازی گروهی ایمان دارد. بله به نظرم او در آینده به انصاری فرد اهمیت و توجه زیادی قائل خواهد شد.

کی روش در پایان گفت: این طبیعت کار است او نیاز به زمان دارد تا خود را نشان دهد. بدون شک رقابت برای انصاری در محیطی جدید سخت خواهد بود. با این وجود من معتقدم که انصاری فرد در زمان مناسب به تیمش کمک خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر