کد خبر: 124167
A

مشاغل مورد تقاضا و روش افزایش مهارت در آن بخش در سال 2022

شاغل مورد تقاضا و روش افزایش مهارت در آن بخش در سال 2022 بخوانید؛

مشاغل مورد تقاضا و روش افزایش مهارت در آن بخش در سال 2022

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مشاغل مورد تقاضا و روش افزایش مهارت در آن بخش در سال 2022 بخوانید؛ 

مشاغل مورد تقاضا

دو مورد از گرایش های شغلی علم داده در سال 2022 که باید به آنها توجه کرد، مدیران پایگاه داده و معماران داده هستند. اداره آمار کار ایالات متحده تا سال 2030 تا 180000 شغل را پیش بینی کرده است.

لینکدین نزدیک به 124522 شغل برای دانشمندان داده و 173000 شغل دیگر برای تحلیلگران داده در ایالات متحده را نشان می دهد. آموزش جاوا

Randstad Sourceright شرکت های IT مانند IBM را به اشتراک می گذارد و مایکروسافت تعداد زیادی دانشمند داده را استخدام می کند. با این حال، شرکت‌های فناوری آن مانند Uber، Netflix، کالاهای بادوام مصرف‌کننده، مخابرات، علم داده را به یک گرایش حرفه‌ای تبدیل کرده‌اند.

Glassdoor به اشتراک می گذارد که میانگین حقوق ملی برای یک دانشمند داده حدود 1,09,257 دلار آمریکا در سال در ایالات متحده است. آموزش تری دی مکس

نحوه ارتقاء مهارت

مهارت های تجزیه و تحلیل داده ها و تجزیه و تحلیل کسب و کار خود را بسازید و دارای گواهینامه باشید. با این برنامه های آنلاین یاد بگیرید.

آیا می‌دانستید کلاهبرداری هویت در سال 2020 حدود 56 میلیارد دلار برای آمریکایی‌ها هزینه داشت و حدود 49 میلیون مصرف‌کننده قربانی شدند؟ سال 2021 نیز شاهد نقض گسترده داده ها و نشت داده ها بود. اطلاعات شخصی بیش از 533 میلیون کاربر فیس بوک از کشورهای مختلف فاش شد، در حالی که اطلاعات 700 میلیون کاربر لینکدین در یک پلت فرم وب تاریک برای فروش در ژوئن 2021 پست شد (نقض داده ها در سال 2021).

با افزایش دیجیتالی شدن فعالیت های صنایع دولتی و خصوصی، سازمان ها در معرض حملات سایبری مخرب هستند. سازمان ها و کارمندان از راه دور روی چندین شبکه کار می کنند. شرکت ها در هر سطح و در هر پلتفرم داده ها را جمع آوری می کنند. اکنون مصرف کنندگان نسبت به جمع آوری داده ها محتاط شده اند. گزارش KPMG در مورد مسئولیت داده های شرکتی نشان داد که 86 درصد از مصرف کنندگان نگرانی فزاینده ای در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها دارند و 47 درصد نیز نگران احتمال هک شدن داده های خود هستند. آموزش جاوا اسکریپت

اینها تنها برخی از دلایلی است که امنیت سایبری را به یکی از مهارت‌های برتر برای سال 2022 تبدیل می‌کند. در واقع، امنیت توسعه برنامه‌ها و امنیت ابری دو مورد از حوزه‌های مهارتی هستند که سریع‌ترین رشد را در امنیت سایبری دارند. در همان زمان، ZDNet گزارش می دهد که 57 درصد از متخصصان امنیت سایبری می گویند کمبود مهارت های امنیت سایبری بر سازمان آنها تأثیر می گذارد.

مشاغل مورد تقاضا

جستجوی سریع لینکدین 106578 شغل را تنها در ایالات متحده نشان می دهد.

Randstad Sourceright به اشتراک می گذارد EY یکی از پنج کارفرمای برتر استعدادهای امنیت سایبری تقریباً در هر بازار APAC است. در قاره آمریکا، خدمات مشاوره حرفه ای، بانکداری و بخش های مالی، متخصصان زیادی را با مهارت های امنیت سایبری استخدام می کنند.

  Glassdoor به اشتراک می گذارد که میانگین حقوق ملی برای یک حرفه ای امنیت سایبری 86398 دلار در ایالات متحده و در مشاغل بالاتر 118620 دلار است.

متداول ترین مسیرهای شغلی برای تحلیلگر امنیت سایبری شامل مهندس امنیت سایبری، مدیر امنیت اطلاعات، تحلیلگر امنیت اطلاعات است.

نحوه ارتقاء مهارت

نحوه راه اندازی سیستم ها و استراتژی های به روز را برای محافظت از سازمان خود در برابر تهدیدات احتمالی امنیت سایبری با این دوره ها بیاموزید.

کووید-19 سازمان ها را به سمت تحول دیجیتال سریع سوق داد. ساتیا نادلا از مایکروسافت در حین ارائه گزارش درآمد سه ماهه به وال استریت گفت: "ما شاهد تحول دیجیتالی دو ساله در دو ماه بوده ایم." با گذشت دو سال، چیز زیادی تغییر نکرده است. فن آوری های دیجیتال همچنان به کسب و کارها، افراد و فرآیندها برای عملکرد نیرو می بخشد. گزارش آینده مشاغل 2020 مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که 84 درصد از کارفرمایان بر گسترش قابل توجه کار از راه دور نظارت می کنند و یک سوم نیز ابزارهای دیجیتال جدید را برای فعال کردن همکاری و ایجاد جامعه پیاده سازی می کنند.

کارین کیمبرو، اقتصاددان ارشد لینکدین، همین احساس را تکرار می کند. او به اشتراک می‌گذارد: «همه شرکت‌ها مجبور بودند برای زنده ماندن خود را وفق دهند، بنابراین همه‌گیری واقعاً تحول دیجیتال را تسریع کرد. بخش‌هایی مانند خرده‌فروشی، مسافرت و سرگرمی باید به سرعت تکامل می‌یابند و فن‌آوری‌ها و مهارت‌های جدید را به کار می‌گیرند، فقط برای اینکه کسب‌وکار خود را ادامه دهند.» فن آوری ها دائما در حال تحول هستند و نیروی کار را وادار به یادگیری و یادگیری مجدد می کند. سازمان ها مشتاق به استخدام متخصصان تحول دیجیتال هستند که در فناوری های نوظهور مهارت دارند و مایل به یادگیری در کار هستند.

مشاغل مورد تقاضا

  لینکدین حدود 111000 شغل تبدیل دیجیتال را در ایالات متحده نشان می دهد

Glassdoor به اشتراک می گذارد که میانگین حقوق ملی برای یک تحول دیجیتال 71164 دلار در ایالات متحده است. یک جستجوی سریع برای مشاغل تحول دیجیتال، شرکت های فناوری مانند Accenture و Salesforce را پیدا می کند که برای متخصصان در دو نفر برتر استخدام می کنند. برخی از سازمان های دیگر Hyatt، Edwards Lifesciences و U.S. Navy هستند.

نحوه ارتقاء مهارت

Emeritus رهبران کسب و کار را برای کشف فناوری های دیجیتالی که مشاغل را متحول می کند مجهز می کند. بیاموزید که چگونه می توانید این مهارت مورد نیاز سال 2022 را با برنامه های یادگیری آنلاین ایجاد کنید.

فروش مهارتی است بی پایان که تقریباً یک مهارت زندگی برای تبدیل شدن به یک رهبر تأثیرگذار و حرفه ای است. طبق چهاردهمین نظرسنجی کمبود استعدادهای گروه ManpowerGroup، فروش سومین شغل پر تقاضا در سراسر جهان است. زیبایی مهارت فروش این است که شما می توانید با آموزش و ابزار مناسب در هر صنعتی پیش بروید.

با این حال، در سال 2022، فروش به طور فزاینده ای یک فعالیت تعامل دیجیتال خواهد بود. تحقیقات Forrester پیش‌بینی می‌کند که 70 درصد از بازاریابان در سال 2022 یک استراتژی تعامل دیجیتال «همیشه فعال» را اتخاذ خواهند کرد. این بدان معناست که متخصصان فروش اکنون باید یاد بگیرند که چگونه پشته‌های MarTech را کار کنند و به صورت دیجیتالی مسلط شوند.

در عین حال، بازاریابی دیجیتال یکی دیگر از مهارت های مورد تقاضا است. مصرف کنندگان از سال 2020 به خرید آنلاین روی آورده اند و فروش تجارت الکترونیک در حال رونق است. پذیرش سریع بازارها، پلتفرم‌های OTT، برنامه‌های اشتراک‌گذاری سواری و رسانه‌های اجتماعی توسط تقریباً کل جمعیت جهان شگفت‌انگیز است. پس جای تعجب نیست که مهارت های بازاریابی دیجیتال مورد تقاضا هستند. در سال 2022، حرفه ای ها گزینه های بیشتری برای تخصص در برخی مهارت های بازاریابی دیجیتال خواهند داشت. به گفته دیوید روزالز، سئو، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، اتوماسیون بازاریابی و تجزیه و تحلیل داده‌های ترافیک، برخی از مهارت‌های بازاریابی دیجیتال هستند که در سال 2022 باید کسب کنید.

مشاغل مورد تقاضا

لینکدین حدود 1,409,155 شغل فروش و 252,022 شغل بازاریابی دیجیتال را در ایالات متحده نشان می دهد.

Glassdoor به اشتراک می گذارد که میانگین حقوق ملی برای یک حرفه ای فروش 57789 دلار در ایالات متحده است. با این حال، Payscale نشان می دهد که رشد شغلی در فروش می تواند تا 101713 دلار حقوق پایه در سال را برای مدیران فروش ارائه دهد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر