کد خبر: 12429
A

برانکو: مصرف و فروش سیگار را ممنوع کنید!/ جانشین کی‌روش نیستم

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنانی را خریدیم که کیفیتشان جای سوال ندارد.

برانکو: مصرف و فروش سیگار را ممنوع کنید!/ جانشین کی‌روش نیستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش بازی با گسترش فولاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو  و شهادت آتش نشانان فداکار گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. گسترش فولاد از هشت بازی خارج از خانه‌اش هفت مساوی و یک گل داشته و این یعنی این تیم بیرون از خانه سازماندهی خوبی دارد. ضمن این که بازگشت بازیکنانی چون شیمبا و شجاعیان،  کیفیت این تیم را بالا می‌برد. باز هم مثل همیشه تکرار می‌کنم که تنها برنامه ما در کنار هواداران پرشورمان، اصرار به پیروزی است. سه امتیازی که از فولاد گرفتیم در صورت شکست گسترش فولاد ارزش پیدا می‌کند. در تیم ما ربیع خواه به دلیل مصدومیت و محسن مسلمان به دلیل محرومیت حضور ندارند ولی سایر نفرات همگی برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند. 

سرمربی پرسپولیس درمورد گزینه جانشین مسلمان و شرایط رامین رضائیان گفت: این سوال را نمی پرسیدید تعجب می کردم! مسلمان بازیکن فیکس ماست اما نگرانی بابت جانشینی او نداری. درمورد رضاییان هم باید ببینیم شرایط جسمانی اش چطور خواهد بود. 

برانکو درمورد بازی امروز تراکتور به عنوان جدی ترین رقیب پرسپولیس در لیگ، گفت: ما اهل حساب و کتاب نیستیم و بازی به بازی پیش می رویم زیرا هر نوع حسابگری کار ما را مشکل می کند. هر 3 امتیاز در هر بازی ارزش یکسان برای ما دارد. همه بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند و فقط ربیع خواه و مسلمان نیستند. خواهیم دید که در روزهای آتی چه پیش خواهد آمد.

برانکو درخصوص نقل و اتقالات تیمش گفت: بازیکنانی که نیاز داشتیم را خریدیم. بازیکنانی که کیفیتشان جای سوال ندارد و هر روز انتظار داریم بهتر شده و هماهنگ تر شوند. هر دو بازیکن جدید ما خدمت زیادی به فوتبال ایران کرده اند. هم سروش و هم سامان و انتظار داریم روز به روز شرایط آنها بهتر شود.

ایوانکوویچ در ادامه گفت‌: بازی رفتمان بازی سختی بود و در نهایت توانستیم با نتیجه‌ یک بر صفر پیروز شویم. البته آنها تیم خیلی خوبی دارند و نتایج بازی‌های خارج از خانه آنها نشان دهنده کیفیت‌شان است و می دانیم که بازی راحتی پیش‌رو نداریم. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه مضاعفی می‌آیند و شاید بتوانم بگویم 150 درصد توان می‌گذارند. تا جایی که می‌دانم حریف ما مصدوم و محروم ندارد و همه بازیکنانش را در اختیار دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت‌: هنوز زود است که در این‌باره حرف بزنیم. هنوز فصل نقل‌ و انتقالات تمام نشده و ما می‌توانیم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم یا کسی را کنار بگذاریم.

برانکو در مورد علاقه محمد عباس زاده برای پیوستن به پرسپولیس، گفت‌: او را می‌شناسم و به نظرش احترام می‌گذارم اما خیلی‌های دیگر را هم می شناسم که دوست دارند به پرسپولیس بیایند و این باعث افتخار است. عباس زاده قبلا در پرسپولیس بوده  ولی با احترام به او مهاجمان ما فعلا بهتر از او هستند.

وی در مورد عملکرد صادق محرمی در بازی با فولاد گفت‌: می‌دانید که من درباره کیفیت تعداد بازیکنان روی هیچ اسمی نظری نمی‌دهم. اینها مسائلی است که در رختکن و آنالیزهای داخلی به آن می پردازم. شاید صادق محرمی برای حریفان غافلگیری بود اما برای ما شگفت آور نبود، چون به توانایی او واقف هستیم. او روز به روز پیشرفت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درمورد شیوع مصرف سیگار و  مواد مخدر بین بازیکنان فوتبال گفت‌:  اطلاعی ندارم که چه کسی چه کار می‌کند اما در مدتی که در پرسپولیس هستم در چارچوب تمرین‌ها و تا جایی که بازیکنان را دیده‌ام، احدی را ندیدم که سیگار بکشد. حالا این که کسی در خانه‌اش سیگار بکشد نمی‌دانم. راحت‌ترین کار این است که کلا مصرف و فروش سیگار را ممنوع کنند، چون همه می دانیم که چقدر ضرر دارد. در اروپا اقدامات گسترده‌ای برای این منظور شروع شده است اما این کار تنها با آموزش و توضیح ضررهای سیگار میسر است. مواد مخدر اما شری است که همه دنیا با آن مبارزه می‌کنند و یک مشکل جهانی است و در همه جا ممنوع است.

برانکو در پاسخ به این سوال که گفته می شود بندی در قرارداد اوست که اگر کی‌روش از تیم‌ ‌ملی ایران برود، یوانکوویچ می‌تواند از پرسپولیس جدا شود، گفت: چنین بندی در قرارداد من نیست. اصلا چه کسی می‌تواند پیش‌بینی کند که از باشگاه به تیم‌ ‌ملی برود؟ نمی دانم کدام سایت این مطلب را نوشته است. بارها گفته‌ام که در پرسپولیس یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و نمی‌دانم مشکل کجاست که این حرف‌ها مدام تکرار می‌شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر