کد خبر: 130875
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران بیان شد:

واکنش فرزند مهدی کروبی به انتشار خبر برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی/ حسین کروبی: کوچه اختر از حصر خارج شده نه مهندس موسوی!

حسین کروبی در ادامه با اشاره به این موضوع که "برادشتن درب یک کوچه اصلاً اتفاق خاصی نیست" اضافه کرد: چند سال پیش آقایان امنیتی حتی در داخل منزل آقای کروبی هم حضور داشتند اما پس از مدتی یک مکانی چسبیده به منزل حاج آقا کروبی ایجاد کردند تا در آنجا مستقر شوند! یعنی حصر همچنان ادامه دارد و رفع حصری صورت نگرفت.

واکنش فرزند مهدی کروبی به انتشار خبر برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی/ حسین کروبی: کوچه اختر از حصر خارج شده نه مهندس موسوی!

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در واکنش به انتشار خبر حذف محدودیت فیزیکی مهندس میرحسین موسوی که از طرف خبرگزاری وابسته به سپاه منتشر شده بود به خبرگار دیده‌بان ایران گفت: این اقدام اصلاً اقدام مهمی نیست و من تعجب می‌کنم که چطور برخی رسانه های انقلابی برداشتن درب یک کوچه را دستاورد تلقی می‌کنند. 

حسین کروبی در ادامه با اشاره به این موضوع که "برادشتن درب یک کوچه اصلاً اتفاق خاصی نیست" اضافه کرد: چند سال پیش آقایان امنیتی حتی در داخل منزل آقای کروبی هم حضور داشتند اما پس از مدتی یک مکانی چسبیده به منزل حاج آقا کروبی ایجاد کردند تا در آنجا مستقر شوند! یعنی حصر همچنان ادامه دارد و رفع حصری صورت نگرفت.

فرزند آقای کروبی در پایان با تاکید بر از حصر در آمدن کوچه اختر اظهار کرد: چیزی که مشخص است این است که کوچه اختر از حصر خارج شده نه مهندس موسوی!

گفتنی است خبرگزاری نزدیک به سپاه ساعتی قبل با انتشار  گزارشی تحت عنوان "برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی" مدعی شد: صبح امروز 2 دربی که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی در بن بست اختر برای حفاظت از وی تعبیه شده بود با تصمیم شورای عالی امنیت ملی برداشته شد.

این خبرگزاری همچنین در ادامه گزارش خودش نوشت: سال 89 شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه ای، حصر آقایان کروبی، موسوی و خانم زهرا رهنورد را اجرا کرد.

همچنین خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه نوشت: صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه‌ی ۸۸ در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.

این اداعاها در حالی مطرح می شود که برخی کاربران در توییتر مدعی شده اند که انتشار این خبر تنها برای به حاشیه راندن خبر سفر خانواده قالیباف به ترکیه منتشر شده است.

منبع: دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر