کد خبر: 131575
A

محمد هاشمی: از وقتی دولت رئیسی اداره کشور را بر عهده گرفته برخی اقلام ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده اند

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مباحث و مشکلات مانند معیشت مردم وجود دارد، در این دولت قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ‌یعنی از زمانی که دولت سیزدهم اداره کشور را بر عهده گرفته است بر مبنای گزارش تلوزیون در برخی کالاها مثل یخچال، تلویزیون، ‌کولر گازی و ... ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است.

محمد هاشمی: از وقتی دولت رئیسی اداره کشور را بر عهده گرفته برخی اقلام  ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد هاشمی‌رفسنجانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عملکرد قوه مجریه در مدت زمان کوتاه سپری شده از عمر دولت سیزدهم گفت: برای قضاوت در مورد عملکرد دولت هنوز زود است و نمی‌توان ظرف چند ماه از عمر یک دولت، در مورد آن اظهارنظر کرد، ‌مرسوم این است که دولت‌ها وقتی سر کار می‌آیند مدتی صد روزه را برای انجام پاره‌‍ای از اقدامات جهت رفع مشکلات تعیین می‌کنند و ما در آن بازه صد روزه دولت‌ها را ارزیابی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برخی مباحث و مشکلات مانند معیشت مردم وجود دارد، در این دولت قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ‌یعنی از زمانی که دولت سیزدهم اداره کشور را بر عهده گرفته است بر مبنای گزارش تلوزیون در برخی کالاها مثل یخچال، تلویزیون، ‌کولر گازی و ... ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گرانی برخی محصولات لبنی اعم از شیر، ماست و ... به خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد گفت: مسئله گرانی و افزایش قمت‌ها در دولت‌های دیگر به این شکل اتفاق نمی‌افتاد، ‌افزایش قیمت همواره وجود داشته و اکنون هم وجود دارد، ‌اما در این حد با این ضریب تاکنون افزایش قیمت نداشته‌ایم، علت این افزایش قیمت‌ها هم متفاوت است، ‌برخی می‌گویند به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در نان، ‌ سیب زمینی، ‌سبزیجات، گوجه و ... افزایش قیمت بی رویه ای داشته ایم، ‌ اظهار کرد: محصولاتی که برای مردم حائز اهمیت بوده و در داخل کشور تولید می شود، ‌دلیلی برای گرانی آن‌ها وجود ندارد که باید دلایل آن به دقت بررسی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر