کد خبر: 133056
A

روند مبارزه با فساد در شرکت‌های بانک ملی با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد

یک منبع آگاه در خصوص برخی اخبار از بازداشت های در شرکت‌های گروه توسعه ملی واکنش نشان داد.

روند مبارزه با فساد در شرکت‌های بانک ملی با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ روند مبارزه با فساد در شرکت‌های بانک ملی با محوریت دستگاه‌های نظارتی با جدیت تمام ادامه پیدا خواهد کرد.

یک منبع آگاه در خصوص برخی اخبار از بازداشت های در شرکت‌های گروه توسعه ملی گفت: روند مبارزه با فساد در شرکت‌های گروه توسعه ملی با محوریت دستگاه‌های نظارتی از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: متاسفانه در دولت سابق هلدینگ صنایع بهشهر به عنوان حیات خلوت گروههای سیاسی و بازنشستگان آنها تبدیل شده بود که با اقدامات صورت گرفته روند مبارزه با فساد آغاز و در اولین گام در راستای  برخورد با متخلفان در این گروه مدیرعامل سابق صنایع بهشهر برکنار و سپس نامبرده توسط نهادهای امنیتی  بازداشت و به موازات آن مدیرعامل و برخی اعضای هیات مدیره شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ توسط دستگاههای نظارتی بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: در اوایل سال جدید نیز مدیرعامل سابق گروه توسعه ملی نیز برکنار و سرپرست جدید منصوب شد.

این منبع آگاه تاکید کرد: بر اساس تکالیف و سیاست‌های جدید بانک ملی   به سرپرست جدید گروه توسعه ملی اقدامات برای شفاف سازی و مبارزه با فساد وارد مرحله جدیدی شده است و قرار است تمام مدیرعامل ها و اعضای هیات مدیره متخلف منصوب شده در هر برهه زمانی معرفی، برکنار  و در اختیار دستگاهای نظارتی و امنیتی قرار گیرند .

وی تاکید کرد: در صورت صلاحدید دستگاههای زیربط اسامی بازداشتی ها  و میزان تخلفات آنها اعلام خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر