کد خبر: 134045
A

مسعود فراستی: فیلم «ماهمه با هم هستیم» با پول کثیف ساخته شد

مسعود فراستی در تازه‌ترین اظهارات خود اتهام سنگینی به کمال تبریزی و رضا میرکریمی وارد کرد و گفت که فیلم مشترک آنها با نام «ماهمه با هم هستیم» با پول کثیف ساخته شده است.

مسعود فراستی: فیلم «ماهمه با هم هستیم» با پول کثیف ساخته شد

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود فراستی در تازه‌ترین اظهارات خود اتهام سنگینی به کمال تبریزی و رضا میرکریمی وارد کرد و گفت که فیلم مشترک آنها با نام «ماهمه با هم هستیم» با پول کثیف ساخته شده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مسعود فراستی منتقد سینما در مراسم رونمایی از مستند «کاپرا کجاست؟» اتهام سنگینی به کمال تبریزی و رضا میرکریمی وارد کرد و گفت که فیلم مشترک آنها با نام «ما همه باهم هستیم» با پول کثیف ساخته شده است :« از یک زمان به بعد پای پول‌های کثیف دلالی به سینما باز شد و دستمزدها غیرعادی بالا رفت. منظورم تهیه‌کننده نیست، بلکه پول کثیف است و پول کثیف یعنی پول دلالی. به نظرم فیلم «ما همه با هم هستیم» نقطه عطف پول‌های کثیف بود.»

او در ادمه صحبت‌هایش از افزایش چشمگیر دستمزد بازیگرها انتقاد کرد و گفت :« ورود همین پول‌های کثیف باعث شد که دستمزدها از ۲۰۰، ۳۰۰ یا ۵۰۰ میلیون به یک یا دو میلیارد تومان برسد. حتی شنیده‌ام جدیداً برخی به دنبال دستمزد دلاری هستند در صورتی که نظارتی روی کار آن‌ها نیست.»

 

فیلم «ماهمه با هم هستیم» یکی از پر بازیگرترین پروژه‌های سینمای ایران است که با سرمایه گذاری سجاد علیجانی به تهیه‌کنندگی سید رضا میرکریمی و کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۷ جلوی دوربین رفت. این فیلم با وجود بهره بردن از ستارگانی چون لیلا حاتمی، مهران مدیری، محمد رضا گلزار، پژمان جمشیدی، مهران غفوریان، جواد عزتی و ویشکا آسایش فقط ده میلیارد تومان فروش کرد و به نوعی در گیشه شکست خورد.

منبع: فیلم نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر