کد خبر: 141578
A

محمدی نوری عضو هئیت اجرایی شورای وحدت: صولت مرتضوی مدیری مطلوب، با اراده و کارآمدی است

عضو هئیت اجرایی شورای وحدت می‌گوید: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بدلیل اینکه سه بنگاه اقتصادی بزرگ در درون این دستگاه تعریف شده طبعا یکی از بزرگترین دستگاههای اجرایی مرتبط با مطالبات مردمی و در عین حال متصل به مبانی تولید و اشتغال است.

محمدی نوری عضو هئیت اجرایی شورای وحدت: صولت مرتضوی مدیری مطلوب، با اراده و کارآمدی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی سید صولت مرتضوی برای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور ضمن تاکید بر سوابق اجرایی مفید و حسن اخلاق و تعامل ساز دکتر صولت مرتضوی در دوران مسئولیت معاونت اجرایی دولت گفت: با شناختی که از سید صولت مرتضوی دارم وی مدیری توانا و مطلوب و با اراده برای این وزارتخانه کلیدی و حساس دولت است.

عضو هئیت اجرایی شورای وحدت افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بدلیل اینکه سه بنگاه اقتصادی بزرگ  در درون این دستگاه تعریف شده طبعا یکی از بزرگترین دستگاههای اجرایی مرتبط با مطالبات مردمی و در عین حال متصل به مبانی تولید و اشتغال است.

محمدی نوری با اشاره به برخی نقدها در خصوص عدم برنامه از سوی ایشان گقت: قطع مسلم اداره وزارت بزرگ تعاون کار و رفاه اجتماعی فردگرا نبوده و متکی به مدیریت یک فرد خلاصه نمیشود و آنچه مسلم است داشتن تیم مجرب آگاه و متخصص برای مدیریت سازمانها و شرکتهای زیر مجموعه یکی از مهمترین اصولی است که وزیر پیشنهادی قطعا آن را مورد توجه دارد. در واقع خرد جمعی و برنامه های تدوین شده ای که مغفول مانده بود در کنار مدیریت دکتر صولت مرتضوی میتواند باعث تقویت این وزارتخانه باشد.

محمدی نوری گفت: صولت مرتضوی کسی است که میداند باید با داشتن مجموع ای مدیران جوان نخبه و البته مدیران اجرایی باسابقه فارغ بحث سن و سال این نهاد بزرگ اجرایی را باهمه اهدافش اداره کند و اگر جمع متخصصان و افراد صالح در کنار ایشان قرار گیرد تردید ندارم دوران تحول و پیشرفت و توسعه را در دولت سیزدهم پس از یکسال از ناکارآمدی این وزارتحانه شاهد خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد مجلس هم در حمایت از ایشان ازهمه فرصتهای مناسب نظارتی و تقنینی در کمک به بهبود کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استفاده کرده و موجبات رونق و جهش اهداف این دستگاه اجرایی را محقق سازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر