کد خبر: 142621
A

سردار سلیمانی: دولت در مسیر شکوفایی قرار گرفته/ کاهش فقر و فاصله طبقاتی مشهود است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تمجید از عملکرد دولت گفت: باوجود پذیرش مشکلات اقتصادی در کشور، مسیر حل مشکلات و کاهش فقر و فاصله طبقاتی، بهره‌وری مناسب از کسب و کارها، رشد صادرات غیرنفتی و عبور از تحریم مشهود است که این موفقیت‌ها در یکسال فعالیت دولت سیزدهم به دست آمد.

سردار سلیمانی: دولت در مسیر شکوفایی قرار گرفته/ کاهش فقر و فاصله طبقاتی مشهود است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دست‌یافتن به هدف مهم تشکیل ایران قوی و مستقل نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری است.

وی عصر پنجشنبه در همایش جهاد تبیین دانشگاه و نخبگان علمی استکبارستیزی در گلستان افزود: پیشرفت علم و فناوری ایران به مرحله‌ای رسیده که ما را از دنیای استکبار مستقل و بی‌نیاز کرده است.

وی یکی از اهداف به‌راه انداختن جریان آشوب در کشور از سوی دشمنان را رشد نهادهای علمی دانست و گفت: گزارش تخریب نهادهای علمی از سوی دشمن قبل از اتفاقات اخیر و قبل از سفر رییس جمهور به آسیای میانه به وزارت علوم اعلام شده بود.

سردار سلیمانی افزود: فوت خانم‌ (مهسا امینی) همه ما را غمگین کرد ولی دست زدن به جنگ ترکیبی گسترده علیه ایران توسط دشمن در تاریخ معاصر بی‌سابقه بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت : در آشوب‌های اخیر متاسفانه عده‌ای اندک از روی ناآگاهی تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفتند اما بخش عمده ملت ایران فریب این فتنه را نخوردند که شایسته تحسین است.

وی گفت: ملت ایران در اغتشاشات اخیر، سیاست و فتنه‌انگیزی دشمنان را با بصیرت خود ناکام گذاشت.

وی به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان اشاره کرد و افزود: دنیا در حال گذر از وضع موجود و رسیدن به نظم جدید جهانی است که در این الگوی ترسیم شده، ایران جایگاه ویژه داشته و آمریکا رو به انزوا خواهد رفت.

سردار سلیمانی به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: دولت به جای اتکا به بیرون، استفاده از ظرفیت داخل را مورد توجه قرار داد و با جراحی بزرگ در مسیر شکوفایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باوجود پذیرش مشکلات اقتصادی در کشور، مسیر حل مشکلات و کاهش فقر و فاصله طبقاتی، بهره‌وری مناسب از کسب و کارها، رشد صادرات غیرنفتی و عبور از تحریم مشهود است که این موفقیت‌ها در یکسال فعالیت دولت سیزدهم به دست آمد.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر