کد خبر: 146407
A
از سوی کمیته امداد انجام شد؛

واگذاری مجوز سند مالکیت محل سکونت به چهار هزار خانوار چنارانی

اسناد مالکیت ۷۵ هکتار زمین در اختیار کمیته امداد، به حدود چهار هزار خانوار ساکن در این املاک، در شهرستان چناران خراسان رضوی اهدا شد.

واگذاری مجوز سند مالکیت محل سکونت به چهار هزار خانوار چنارانی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، طی مراسمی با حضور جعفر صباغیان، معاون املاک و حقوقی و سعید زارع‌زاده، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد و مدیران استانی خراسان رضوی، صدور اسناد مالکیت محل سکونت برای چهار هزار خانوار چنارانی آغاز شد و به صورت نمادین تعدادی از خانواده‌ها مجوز سند خود را دریافت کردند.
جعفر صباغیان، معاون املاک و حقوقی کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه مالکیت این املاک از سال‌های نخست انقلاب در اختیار کمیته امداد قرار گرفته بوده است، گفت: این املاک به مساحت حدود ۷۵ هکتار بوده که از سالیان گذشته حدود چهار هزار خانوار در آن ساکن شده‌اند.
وی افزود: با موافقت هیات امنای کمیته امداد، اهدای سند مالکیت به خانواده‌های ساکن در این اراضی بلامانع اعلام شد و تعدادی از ساکنان به صورت نمادین مجوز سند مالکیت خود را از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دریافت کردند.
صباغیان با اشاره به توافق انجام شده با سازمان ثبت و شهرداری، تاکید کرد: با اجرای این توافق، صدور اسناد مالکیت برای ساکنان تسهیل شده است.
وی با بیان اینکه مسکن یکی از ابعاد توانمندسازی خانواده‌ها است، افزود: واگذاری اسناد مالکیت به این خانواده‌ها زمینه آرامش را در آنان فراهم می‌کند.
صباغیان بر ضرورت رفع مشکلات انباشته شده در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: حل مشکل مسکن خانواده‌های نیازمند هدف دولت و کمیته امداد است و واگذاری مجوز سند مالکیت به خانواده‌های چنارانی در همین راستا انجام شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر