کد خبر: 148939
A

سیاهکلی، نماینده مجلس: طرح صیانت در کمیسیون ویژه تصویب شده اما باید به صحن بیاید

لطف‌الله سیاهکلی درباره چگونگی تصویب طرح صیانت گفت: این طرح بعد از اینکه شورای عالی فضای مجازی تغییراتی در آن داد و کمیسیون تنظیم مقررات راه انداخت، ذیل سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی کارش را پیش برده است. طرح صیانت خیلی وقت است تصویب شده؛ همان زمانی که شورای عالی فضای مجازی تغییرش داد تصویب شد؛ چون قانون باید ذیل سیاست‌های کلان باشد.

سیاهکلی، نماینده مجلس: طرح صیانت در کمیسیون ویژه تصویب شده اما باید به صحن بیاید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ لطف‌الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره چگونگی تصویب طرح صیانت گفت: این طرح بعد از اینکه شورای عالی فضای مجازی تغییراتی در آن داد و کمیسیون تنظیم مقررات راه انداخت، ذیل سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی کارش را پیش برده است.

او با بیان این مطالب که «طرح صیانت خیلی وقت است تصویب شده» گفت: همان زمانی که شورای عالی فضای مجازی تغییرش داد تصویب شد؛ چون قانون باید ذیل سیاست‌های کلان باشد.

به گفته سیاهکلی، «این طرحی که تصویب شده آن طرح قبلی نیست و به صورت ماهوی تغییر کرده و در حد کمیسیون تنظیم مقررات است.»

او گفته بر اساس طرحی که شورای عالی فضای مجازی داده، طرح صیانت «کمیسیون تنظیم مقررات را قانونی می‌کند».

بنا بر گفته‌ این نماینده مجلس، «از نظرات ذی‌نفعان و بخش خصوصی هم استفاده می‌شد و از بخش‌های مختلف در جلسات حضور داشتند.»

این نماینده مجلس در واکنش به صحبت‌های حسن نوروزی عضو دیگر کمیسیون صیانت که گفته بود این طرح در روزهای آینده به شورای نگهبان می‌رود، گفت: «باید حتماً به صحن بیاید.»

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر