کد خبر: 150002
A

درخواست ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه از سازمان عفو بین‌الملل برای محاکمه «پرویز ثابتی»

به تازگی عکسی از پرویز ثابتی در تجمع روز ۲۲ بهمن مخالفین جمهوری اسلامی در لس‌آنجلس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

درخواست ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه از سازمان عفو بین‌الملل برای محاکمه «پرویز ثابتی»

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران در واکنش به انتشار عکسی از پرویز ثابتی در تجمع لس‌آنجلس در کمپینی به جهت دادخواهی، از سازمان عفو بین‌الملل خواسته که پرویز ثابتی رییس اداره دوم ساواک را محاکمه کند.

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه در متن این کمپین نوشته شده است: چند روز پیش عکسی از پرویز ثابتی از رئیس ساواک تهران در زمان حکومت پهلوی منتشر شد، ثابتی در تجمع ۲۲ بهمن ضدانقلاب در لس‌آنجلس آمریکا شرکت کرده بود.

ما مردم ایران از سازمان عفو بین‌الملل که به ابزار سیاسی غرب علیه ایران تبدیل شده سؤال می‌کنیم، چرا یک ناقض حقوق بشر باید به راحتی در آمریکا قدم بزند؟

آیا شما از اقدامات ساواک در قبال مردم ایران بی‌خبرید؟

آیا کسانی که توسط ساواک شکنجه و شهید شدند بر گردن ما حقی ندارند؟

علت سکوت شما در قبال این جنایت و شکنجه‌ها چیست؟

چرا این ناقضان حقوق بشر را محاکمه نمی‌کنید بلکه به آنها اجازه می‌دهید در آمریکا به راحتی قدم زده و زندگی کنند؟ بدون اینکه پاسخگوی اقدامات خود باشند.

ما از سازمان عفو بین‌الملل می‌خواهیم تا پرویز ثابتی و همکاران او را دادگاهی کرده و آنان را پاسخگوی اقدامات خود کنند.

سازمان عفو بین‌الملل به جای اینکه ابزاری باشد علیه جمهوری اسلامی ایران باید افرادی را که مرتکب نقض حقوق بشر شده و اکنون در آمریکا مشغول قدم زدن هستند را دادگاهی و محاکمه کند.

همچنین از خبرگزاری فارس درخواست می‌کنیم تا پیگیر پاسخ مقامات حقوق بشری سازمان ملل و سازمان عفو بین‌الملل به مطالبه مردم ایران باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر