کد خبر: 15397
A
دانشجو در گفت و گو با دیده بان ایران:

همه اصولگرایان از جمنا حمایت می‌کنند/ نظری در خصوص کاندیداتوری بقایی ندارم

خسرو دانشجو در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده‌بان ایران با اشاره به وحدت و اجماع جریان اصولگرایان اظهار داشت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و اعلام هماهنگی و تبعیت اکثر احزاب و فعالین اصولگرا نسبت به این جبهه وضعیت خوبی در جریان اصولگرایی وجود دارد.

همه اصولگرایان از جمنا حمایت می‌کنند/ نظری در خصوص کاندیداتوری بقایی ندارم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ انتخابات سال آینده آرایش سیاسی اصول گرایان را دچار تحول کرده است.  ظاهرا چند دستگی در این اردوگاه بیش از گذشته شده است. اعلام حضور بقایی، میر سلیم، جلیلی  و بذرپاش صحنه انتخاباترابرای جناح اصول گرا شلوغ تر از گذشته کرده است.  خسرو دانشجو در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده‌بان ایران  با اشاره به وحدت و اجماع جریان اصولگرایان اظهار داشت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و اعلام هماهنگی و تبعیت  اکثر احزاب و فعالین اصولگرا نسبت به این جبهه وضعیت خوبی در جریان اصولگرایی وجود دارد.

وی ادامه داد: همه احزاب مجاز هستند تا کاندیدای خود را معرفی کنند اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب در نهایت مشخص می‌کند که کاندیدای نهاییی اصولگرایان چه کسی خواهد بود.

خسرو دانشجو در خصوص کاندیداتوری حمید بقایی اظهار کرد: در خصوص کاندیداتوری آقای بقایی نظری ندارم. 

این در حالی است که احزاب اصولگرا طی چند روز گذشته با معرفی نامزدهای مورد تایید خودشان رسما وارد رقابت انتخاباتی شدند؛ در صورتی که روز گذشته سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اعلام کرد همه احزاب اصولگرا در نهایت قرار است زیر چتر حمایتی ما قرار بگیرند.

گفتگو: محمود اکبری کیا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر