کد خبر: 20059
A
فرماندار ویژه ملایر در گفتگو با دیده بان ایران؛

دادستانی مانع سخنرانی آذر منصوری شد

منصوری در گفتگو با دیده بان ایران در این باره اظهار کرد: به من اینگونه اطلاع دادند که دادستانی از سخنرانی شما ممانعت بعمل آورده است که طبیعتأ دلیل این ممانعت باید اعلام شود و دوستان ستاد آقای روحانی قرار بود پیگیری کنند.

دادستانی مانع سخنرانی آذر منصوری شد

دیده بان ایران_محمود اکبری کیا: تبلیغات انتخابات هر روز بیش از پیش شدت می‌گیرد و شخصیت های سیاسی از جناح ها و گروه های گوناگون با حضور در استان ها و شهرستان ها مختلف در میان هوادارن کاندیدای مورد حمایت خود سخنرانی و اعلام حمایت می‌کنند.

در یکی از این موارد روز پنج شنبه، آذر منصوری، فعال سیاسی به دعوت ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان ملایر قرار بود در این شهر و در جمع حامیان روحانی به سخنرانی بپردازد که این سخنرانی لغو شد.

منصوری در گفتگو با دیده بان ایران در این باره اظهار کرد: به من اینگونه اطلاع دادند که دادستانی از سخنرانی شما ممانعت بعمل آورده است که طبیعتأ دلیل این ممانعت باید اعلام شود و دوستان ستاد آقای روحانی قرار بود پیگیری کنند.

وی ادامه داد: موضوعات این چنینی باید در شورای تامین بررسی شود و این شورا تصمیم گیری کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه گویا با اتکا به پرونده سال 88 این تصمیم گرفته شده است، خاطر نشان کرد: بنده در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها سخنرانی می‌کنم و هیچ مشکل خواستی تا به امروز پیش نیامده است.

وی با بیان اینکه تا کسی ممنوعیتی برای فعالیت نداشته باشد قاعدتأ نمی تواند مانع از تبلیغات فرد به عنوان مدافع کاندیدا شد، گفت: طبق فرمایش رهبری باید مُرّ قانون رعایت شود و یک بخشی از مُرّ قانون به برگزاری انتخابات مربوط می‌شود که نهاد های مسؤل باید به این نکته توجه کنند.

فرماندار ویژه ملایر: دادستانی صراحتا" اعلام کرد که با حضور خانم منصوری مخالف است!

عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در گفتگو با دیده بان ایران با اشاره به لغو سخنرانی آذر منصوری گفت: روزی که قرار بود خانم منصوری در ملایر و در ستاد انتخاباتی آقای روحانی سخنرانی کند ما روز شلوغی داشتیم و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و استاندار میهمان شهرستان ملایر بودند و همچنین افتتاح شهر جدید آقل‌گل را در برنامه همان روز داشتیم.

وی ادامه داد: بنده اطلاعی از سفر خانم منصوری به شهرستان ملایر نداشتم و رئیس دادگستری و دادستان مدام تماس داشتند و خواستار تشکیل شورای تامین بودند و علت آن را حضور خانم منصوری عنوان کردند.

رضایی اضافه کرد: بنده هم به دلیل برنامه های مختلفی که در همان روز داشتم گفتم؛ وقت ندارم و نیازی به شورای تامین نیست اما اظهار داشتند که خانم منصوری محکومیت دارند. 

وی ادامه داد: همه اعضاء شورای تامین نامه دادند که جلسه شورای تامین نیاز است و دادستان هم نوشته بود که در صورت حضور برخورد قانونی انجام می شود و علت آن را تحت تعقیب بودن خانم منصوری می دانستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود: بعد از اطلاع از موضوع و گفتگو با دعوت کنندگان ایشان در تماسی که با خانم منصوری داشتم شرایط را توضیح دادم که دادستانی در نامه ای که برای ما فرستاده است ذکر کرد ه در صورت حضور خانم منصوری برخورد خواهیم کرد و در نهایت خود ایشان با توجه به این که هنوز در تهران بودند تصمیم گرفتند که به ملایر نیایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر