کد خبر: 20648
A

یادداشت انتقادی زهره آشتیانی، عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت

گمان می کنم اگر از بزرگان اصلاحات درخواست شفافیت در عملکردشان را داشته باشیم نه نشانه خامی است و نه زیاده خواهی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، زهره آشتیانی در یادداشتی نوشت: گمان می کنم اگر از بزرگان اصلاحات درخواست شفافیت در عملکردشان را داشته باشیم نه نشانه خامی است و نه زیاده خواهی. 

اساسا اصلاحات بر پایه مطالبه گری و پاسخگویی بنا شده و جایگاه مردمی خویش را نیز بر اساس همین گفتمان به دست آورده است امروز اصلاحات را چه شده است که بزرگان آن  طرح سوال را نوعی انکار جریان دانسته و هر کس که از آنان سوال یا انتقاد کند را خارج از جریان می دانند.

افرادی همچون من که بیش از 15 سال از عمرشان را در فعالیت های حزبی گذرانده اند چگونه متهم به غیر تشکیلاتی بودن می شویم؟ آن هم تنها به دلیل درخواست شفافیت در یک فرایند انتخاباتی، این یک حق است که من و سایر افراد اصلاح طلب ثبت نام کننده در انتخابات شورای شهر تهران برای خود قائل هستیم که بدانیم براساس کدام روش و مکانیزمی انتخاب شده یا نشده ایم ؟ اگر امروز ثبت نام کنندگان انتخابات نتوانند از حقوق خود سوال کنند، فردا چگونه می توانند در مورد حقوق مردم تهران سوال کرده و از آن دفاع کنند؟ 

در دو روز گذشته به واسطه مطالبه همین حق کوچک که بدانم شورای عالی اصلاح طلبان با چه مکانیزیمی بنده را از ادامه رقابت انتخاباتی منع می کند و در لیست قرار نمی دهد سبب شده تا آماج تهمت ها و توهین ها  به سمت من روانه شود.

تلاش بنده برای شفاف سازی فرآیند انتخاب کاندیدا نه برای ورود خودم به لیست بلکه برای ایجاد یک دیوار شیشه ای در اطراف جریان اصلاحات است چرا که معتقدم همه ی بدنه ی اصلاحات شایسته این هستند که در جریان کل فرایند انتخاب لیست باشند.

متاسفانه از روز گذشته تلفن های تهدید آمیز نیز شروع شده و در کنار توهین ها، تهدید هم اضافه شده گویی برخی نگران تابیدن نوری به تاریکخانه عملکردشان هستند.

آن زمان که کاندیدای شورا شدم خودم را برای تهدیدها و توهین های جریان رقیب آماده کرده بودم اما امروز دریافتم که بخش بزرگی از مشکلات جریان اصلاحات در خانه و به واسطه پدرخوانده هاست.

باشد که در آینده تصمیمات جریان اصلاحات نتیجه خرد جمعی کامل و با فرآیندی روشن بدست آید و نسبت به همراهان جریان پاسخگو باشیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر