کد خبر: 24204
A
نایب رییس مجمع نمایندگان تهران درخواست کرد

ریشه‌یابی و برخورد با هتاکان به مقامات سیاسی نظام

نایب رییس مجمع نمایندگان تهران از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواست ریشه‌یابی و برخورد با هتاکان به رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور و نایب رییس مجلس را در دستور کار قرار دهند.

ریشه‌یابی و برخورد با هتاکان به مقامات سیاسی نظام

دیده بان ایران: محمدرضا نجفی در گفت‌وگویی،  گفت: باید با حفظ اختلاف‌ها و تفاوت‌ها حول اشتراکات، تشریک مساعی کرده و سرمایه‌سوزی نکنیم. وقتی گفته می‌شود «وحدت» معنایش این نیست که اختلاف و تفاوت نداریم یا اختلاف و تفاوت را به رسمیت نمی‌شناسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: توسعه یافتگی و برخورداری کشور در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی امکان‌پذیر نیست مگر در کشور هم‌افزایی به وجود آید و سرمایه‌های اجتماعی به جای تلف شدن صرف تولید و خلق فرصت‌های جدید شوند. برای تحقق این هدف وحدت و همدلی حول اهداف مشترک، تبیین شده و مسلم کشور یک ضرورت  است. اگر بخواهیم خارج از این مسیر حرکت کنیم باید بدانیم که به بخش زیادی از این اهداف نخواهیم نرسید.

به گفته وی، رعایت قاعده زندگی  و کار جمعی ضمن حفظ تفاوت‌ها و اختلاف‌ها، هم جزو توصیه‌ها و آموزه‌های دینی است و هم در تجارب بشری به عنوان یک اصل پذیرفته شده است.

نایب رییس مجمع نمایندگان تهران متذکر شد:  اگر افرادی باشند که بخواهند برای کسب منافع کوچک فردی یا گروهی  سرمایه‌های کشور خصوصا سرمایه اجتماعی و اعتبار و آبروی کشور و افراد را به ارزانی خرج کنند، قاعدتا باید براساس مسیر شفاف و قانونی با آنها برخورد شود و توجه دستگاه قضایی به این مسئله ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. افرادی که حقوق و حرمت قانونی و اخلاقی مشروع مردم یا مسئولان نظام را به رسمیت نمی‌شناسند موجب وارد شدن خسارت‌های زیاد اجتماعی و انسانی شده و اعتبار کشور  را زیر سوال می‌برند.

نجفی خطاب به توهین‌کنندگان به مسئولان و بر هم زنندگان وحدت کشور ، گفت: شما را به فکر و اندیشه درباره  کارتان و خسارت‌های زیادی که به حیثیت نظام و کشور زده‌اید دعوت می‌کنم.

انتهای پیام

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر