کد خبر: 28313
A

تاجگردون: ایجاد اشتغال در کشور نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی دارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد اشتغال در کشور نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این امر مستلزم همکاری دولت و بخش خصوصی است.

تاجگردون: ایجاد اشتغال در کشور نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا تاجگردون در نشست با اصحاب رسانه گچساران و باشت افزود: در برنامه پیش بینی شده دولت مکلف به کاهش نرخ سود تسهیلات متناوب با نرخ تورم است.

وی بیان کرد: برای ایجاد اشتغال در کشور نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این امر مستلزم همکاری دولت و بخش خصوصی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد بازارهای ثانویه راهکار دیگری برای توسعه اقتصاد و ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور است.

تاجگردون عنوان کرد: ایجاد اشتغال در تمام سطح کشور مطرح بوده و استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

وی گفت: کاهش سود بانکی موجب توسعه فرصت های سرمایه گذاری در کشور می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: عملیات تأمین آب به ۱۲ هزار هکتار از اراضی دو شهرستان گچساران و باشت انجام شده است.

تاجگردون بیان کرد: در بخش‌های صنعت و کشاورزی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: حجم کارهای عمرانی در شهرستان گچساران بالا بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک نیروی بومی بوده که تا کنون دارای عملکرد مثبت و خوبی بوده است.

تاجگردون اضافه کرد: در آینده یک جابجایی رخ خواهد داد و تاکنون به استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان‌های مختلفی پیشنهاد داده شده است.

وی در خصوص فرد جایگزین استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرد جایگزین خادمی هنوز قطعی نشده و منتظر پیشنهادات وزارت کشور هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر