کد خبر: 33512
A

بسیج نقش مهمی در پیروزی بر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به نقش مهم تفکر بسیجی در همه دوره ها از صدر اسلام تاکنون گفت: تفکر بسیجی در پیروزی بر گروه تروریستی -تکفیری داعش در سوریه و عراق نقش مهمی ایفا کرد.

بسیج نقش مهمی در پیروزی بر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ سعید برومند زاده روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی دهدشت با اشاره به اینکه تفکر بسیجی وابسته به هیچ نهاد خاصی نیست، اظهار داشت: تفکر بسیجی امروز با تلاش های شبانه روزی خود به عمر داعش در سوریه و عراق پایان داد.
وی با اشاره به روش های مختلف گروه تکفیری داعش برای نابودی شیعیان بیان کرد: تهدیدات مختلف داعش در دیگر روشها نیز تهدید محسوب می شود.
برومند زاده مبارزه با هلال شیعی و ایران هراسی را نقشه اصلی داعشی ها دانست و گفت: دانشجویان بسیجی باید با بصیریت و آگاهی نسبت به روشنفکری فضای جامعه اقدام کنند.
وی پایه گذار تفکر داعشی را کشور عربستان دانست و افزود: دانشجویان بسیجی باید با تهدیدهای تفکر داعش در فضای مجازی نیز با بصریت عمل کنند.
برومند زاده اظهار کرد: همانطور که بسیج در همه عرصه ها بخصوص امدادی به خوبی عمل کرده در دفاع از ارمانهای والای انقلاب نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر