کد خبر: 33658
A

100 فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 فرصت جدید سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، گیاهان دارویی، انرژی، نفت، پتروشیمی، صنعت و معدن در این استان شناسایی شده است.

100 فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 9 مورد از این تعداد فرصت جدید سرمایه گذاری خاص و ویژه است.
وی افزود: جزئیات بیشتر این 100 فرصت جدید سرمایه گذاری در نشست های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و به صورت تدریجی مطرح می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سعی می شود که در این نشست ها تمامی مسائل استانی و ملی 100 فرصت جدید سرمایه گذاری استان مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته و بستر لازم برای اجرای آنها فراهم شود.
احمدی عنوان کرد: برخی از این مسائل مربوط به دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها بوده که نمونه بارز آن نیاز طرح های پتروشیمی و نفت به تأمین خوراک است و باید از طریق مرکز پیگیری شود.
وی ابراز داشت: تعدادی از این فرصت های جدید سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد نیز شامل طرح هایی است که مشکلات مالی و یا ضمانت برای سرمایه گذاران خارجی دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد شرایطی مناسب برای شناخت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به این فرصت ها خواهد بود.
احمدی اظهار داشت: حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد و تشویق فعالان اقتصادی این استان و سرمایه گذاران بومی و غیربومی برای حرکت به سوی سرمایه گذاری در استان ضرورتی انکارناپذیر است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای قابلیت های فراوانی برای سرمایه گذاری در بخشهای نفت ،گاز و پتروشیمی ،گردشگری ، صنعت و معدن ،کشاورزی /گیاهان دارویی و باغ/ ،آب و منابع طبیعی دارد.
این استان با 713 هزار نفر جمعیت ، یک درصد وسعت و یک درصد جمعیت ایران را در اختیار دارد.
براساس شاخص های توسعه از جمله بر تولید ناخالص داخلی ،وضعیت بهداشت ،تولید دانش و استاندارد زندگی،این استان در زمره استانهای محروم و کمتر توسعه یافته ایران قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر