کد خبر: 34747
A

پرداخت 188میلیارد ریال وام اشتغال و کارگشایی به بیش از سه هزار مددجوی یزدی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: از زمان تاسیس صندوق امداد ولایت(آذرسال 1395) تاکنون 8 18میلیارد ریال وام قرضه الحسنه اشتغال و کارگشایی به سه هزار و 318 مددجوی واجد شرایط جامعه هدف استان پرداخت شده است.

پرداخت 188میلیارد ریال وام اشتغال و کارگشایی به بیش از سه هزار مددجوی یزدی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه، روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام(ره) استان یزد، محسن علیزاده ابراز امیدواری کرد که با حمایت و افتتاح حساب نیکوکاران نزد این صندوق قدم های اساسی برای تامین منابع مالی بیشتری برداشته شود.
وی با تاکید بر اهمیت تبلیغ و اطلاع ‌رسانی اهداف صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در محافل و مراکز مختلف برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان، گفت: صندوق یادشده از شیوه‌ های نوین بانکی در ارایه خدمات به سپرده‌گذاران بهره می‌برد و افراد می ‌توانند با افتتاح حساب از برکات معنوی این کار بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: در این مدت 100 میلیارد ریال وام اشتغال به 846 مددجو و بقیه بابت وام کارگشایی به 2هزار و 472 نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
هم اکنون 18 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه در صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت استان یزد حساب افتتاح کرده‌اند.
در حال حاضر 49 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد هستند. این استان بر اساس سرشماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر